"נימפומנית" של לארס פון טרייר עורר הרבה עניין ומחלוקת עוד לפני שעלה לאקרנים, הרבה בזכות השימוש בכפילי פורנו לצילום סצנות הסקס הרבות בסרט. הדמויות צולמו פעמיים: פעם אחת בכיכובם של השחקנים האמיתיים ופעם אחת בכיכובם של כפילי הפורנו. באמצעות אפקטים ממוחשבים הוחלף החלק האמצעי בגופם של השחקנים "האמיתיים" בזה של כפילי הפורנו, כך שאיברי המין שנראים על המסך שייכים לכפילים. החלק העליון והתחתון של הגוף, שייכים לשחקנים עצמם.

נימפומנית סרט (צילום: קולנוע לב/Christian Geisnaes)
לצורך התמונה לא השתמשנו בכפילים | צילום: קולנוע לב/Christian Geisnaes
סטייסי מרטין, השחקנית בת ה-23 שמגלמת את דמותה של ג'ו הצעירה בסרט, סיפרה בראיון ל-MTV שתהליך היצירה היה הכל מלבד סקסי. "זה היה מאוד לא ארוטי, מאוד טכני ודי משעמם, בגלל שהם היו צריכים לעשות הכל עם כפילי הפורנו. הם עשו סקס אמיתי וחיברו את זה ביחד".

עוד סיפרה מרטין שלמרות הטרחה הרבה שהייתה כרוכה בצילום הסרט, היא נהנתה מהעבודה עם הבמאי. "זה היה יוצא מן הכל, השתתפתי בסרט של לארס פון טרייר בלי לעשות סקס". מפיק הסרט, לואי וסת', טוען שמדובר בטכנולוגייה מהפכנית. זו לא הפעם הראשונה בה סרטיו של פון טרייר מחוללים מהומה. כבר בשנת 1998 נטען כי הבמאי אילץ את השחקנים בסרטו "האידיוטים" לקיים יחסי מין מלאים מול המצלמה.

"נימפומנית" מתאר את קורותיה של ג'ו (שרלוט גינזבורג), שנמצאת מוכה וחבולה בסמטה ונלקחת לביתו של גבר מבוגר שסועד אותה. לאחר שג'ו מתאוששת היא מספרת לאותו גבר את סיפור חייה הכולל לא מעט התנסויות מיניות. הסרט, בו משתתפים מלבד גינסבורג, כוכבים מהשורה הראשון כמו שיה לה בוף ואומה תורמן, כולל סצנות סקס מפורשות. פון טרייר לא התכוון לתת לעובדה שהשחקנים סירבו להשתתף בסצנות, להפריע לו מלהפוך אותן לריאליסטיות.