שחקן הקולנוע האריסון פורד נפצע הלילה (חמישי) בהתרסקות מטוס ליד סנטה מוניקה, קליפורניה. פורד, בן 72, טייס בהכשרתו, התרסק עם המטוס במסלול גולף, ככל הנראה בעקבות תקלה מכנית. פורד פונה מהמקום והועבר לבית חולים בלוס אנג'לס.


World News Videos | US News Videos

במשך הלילה התקבלו דיווחים סותרים בנוגע למצבו של פורד. עדי ראייה סיפרו כי הוא טופל בזירת האירוע ועזב את המקום כשהוא עומד על רגליו. פטריק באטלר ממחלקת מכבי האש של לוס אנג'לס סירב לאשר את זהות הטייס (שהיה האדם היחיד על המטוס), אך סיפר ל"ABC" כי הוא היה בהכרה ופונה במצב "קל עד בינוני". עדת ראייה במסלול הגולף סיפרה כי פורד "הצליח לדבר ואמר שכואב לו". עוד הוסיפה עדת הראייה כי "הייתה לו פציעה משמעותית בראשו".

פורד סיפר ב-2008 בראיון לברברה וולטרס כי הוא "אוהב את החופש שבטיסה. אני אוהב את המקומות שאני יכול לנסוע אליהם, אני אוהב את האנשים שאני פוגש. אני אוהב לראות את העולם ממטוס. אני מאוהב בטיסה".

האתר "TMZ" פירסם את הקלטת הקשר שבה פורד מבקש אישור נחיתה ממגדל הפיקוח.

  Harrison Ford -- Air Traffic Control Audio

עדכונים (שישי בבוקר): אשת יחסי הציבור של פורד מסרה כי מצבו יציב. "האריסון הטיס היום (חמישי) מטוס וינטאז' ממלחמת העולם השנייה, בו התגלתה בעיית מנוע מיד לאחר ההמראה. לא הייתה לו ברירה אלא לבצע נחיתת חירום. הוא הועבר לבית החולים וקיבל טיפול רפואי. הפציעות אינן מסכנות חיים, והוא צפוי להחלים באופן מלא".

במהלך הלילה הגיע בנו של פורד לבית החולים וצייץ בטוויטר כי אביו "חבול, אבל בסדר".


האתר "TMZ" פירסם סרטון וידאו מזירת האירוע, בו נראה פורד מקבל טיפול ראשוני: