מסע יחסי הציבור לעיבוד המחודש של "טומב ריידר" צובר תאוצה - הטריילר המלא לסרט ישוחרר לקולנועים הלילה, ואנשי השיווק פרסמו טיזר קצר ואת הפוסטר הרשמי של הסרט. בטיזר הקצר ניתן לראות את אלישיה וויקנדר, שהחליפה את אנג'לינה ג'ולי בתפקיד לארה קרופט, רצה לה ביער, מקפצת בין עצים, ומדלגת על מכשולים כשברקע עולה הכיתוב הדרמטי: "האגדה שלה מתחילה".

למרות מפגני האתלטיקה המרשימים בטיזר הפומפוזי, מה שמשך את תשומת ליבם של המעריצים היה הפוסטר הרשמי שפורסם אתמול. מי שזוכר את הדיונים סביב היקף החזה של ג'ולי בעיבוד הקודם, לא יופתע מכך שגם הפעם אנשי הגרפיקה שיחקו עם מימדי גופה של וויקנדר. אך האיבר שזכה לעיוות ממוחשב הפתיע את כולם.

משהו פה נראה לכם מוזר? אם הצוואר של וויקנדר נראה לכם קצת נחשי, אתם לא לבד. כמו שכתב הגולש ששיתף את התמונה: "מגניב שמי שלא עשה את הפוטושופ לפוסטר של 'טומב ריידר' לא ראה צוואר אנושי מימיו". כדי ליצור את התנוחה הדרמטית, אנשי העיצוב הגזימו קצת ויצרו צוואר ארוך ומפותל בצורה לא הגיונית. כמנהגו של האינטרנט, תוך שעות ספורות הציפו את הרשת גל של תגובות לועגות. גולש אחר הסתכל בפוסטר וזה מה שהוא ראה:

גולש נוסף מצא דמיון לסוסון ים מאובן:

גולש נוסף מצא את הגיף המושלם לייצג את המהפך הצווארי שעברה וויקנדר:

אם כל ההשוואות נראות לכם מוגזמות, תנו עוד הצצה בפוסטר המקורי, בו ראשה של לארה נראה מודבק על תולעת שחומה שמזדחלת מכתפיה.

ניתן לקוות שסאגת הצוואר הבלתי נגמר תישאר בגבולות הפוסטר הכושל, כי העיבוד המחודש נראה כמו נשנוש אקשן מהנה ביותר. הסרט יתמקד בהתחלת סיפורה של לארה, שנקלעת במקרה למסע למציאת אביה הארכיאולוג, שנעלם באחד ממסעותיו והיה נחשב למת. לארה של העיבוד המחודש אינה הרפתקנית מנוסה, ובמהלך הסרט היא הולכת ללמוד את כל כישורי ההישרדות שאפיינו את דמותה ההירואית. "טומב ריידר" עתיד לצאת לאקרנים בחודש מרץ 2018.

mako תרבות בפייסבוק