כוכבת הארי פוטר, אמה ווטסון, סומנה כמטרה על ידי האקרים ברשת שמאיימים לפרסם תמונות עירום שלה. שעות לאחר שהשחקנית נאמה באו"ם על הצורך בשוויון בין המינים, הודיעו באחד מהאתרים בהם הופצו לאחרונה תמונות העירום הגנובות של כוכבות הוליווד, שווטסון היא הבאה בתור. באתר אף פתחו עמוד מיוחד בו הם סופרים לאחור עד לפרסום התמונות, בחצות יום שישי.

האיום בהפצת תמונותיה לא גרם לווטסון לסגת, והיא החליטה לצייץ בתגובה בחשבון הטוויטר: "אפילו גרוע יותר מאשר לראות פרטיות של נשים מופרת במדיה החברתית, אלו התגובות שמראות על חוסר האמפתיה".

קים קרדשיאן (צילום: Splashnews, splash news)
עוד אחת מקורבנות הפריצה. קים קרדשיאן | צילום: Splashnews, splash news
ווטסון השיקה קמפיין בשם "HeForShe" כחלק מתפקידה כשגרירה של רצון טוב מטעם האו"ם. בהשקת הקמפיין דיברה ווטסון על הצורך של גברים לבטא את דעתם על שוויון. "לפרוטוקול, פמיניזם משמעו האמונה שגברים ונשים צריכים לקבל זכויות והזדמנויות שוות - שוויון פוליטי, כלכלי וחברתי של המינים. אני התחלתי לפקפק בהנחות תלויות מגדר לפני זמן רב. כשהייתי בת 8 הייתי מבולבלת כשקראו לי שתלטנית ולבנים לא. כשהייתי בת 14 חפצנו אותי במדיה. כשהייתי בת 15 חברות שלי נטשו את קבוצות הספורט שאהבו כי לא רצו להיות שריריות", אמרה ווטסון והוסיפה שלה הייתה את הפריווילגיה לגדול בצל הורים ומורים שהאמינו בפמיניזם.

"גברים גם לא נהנים מהיתרונות של שוויון בין המינים. אנחנו לרוב לא מדברים על כך שגברים כלואים בסטראוטיפים, אבל אני יכולה לראות שזה המקרה", הוסיפה השחקנית' "אם נפסיק להגדיר את עצמנו דרך מה שאנחנו לא ונתחיל להגדיר במה שאנחנו כן' נהיה חופשיים יותר וזו המטרה של HerForShe".