קצת עזרה מחברים אף פעם לא הזיקה. בטח אם לחבר שלכם קוראים קוונטין טרנטינו. רק לפני חודש פרסם הבמאי המעוטר את רשימת הבחירות השנתית שלו לסרטים הטובים של השנה. בין הבחירות הופיעו "כוח משיכה" של אלפונסו קוארון ו"יסמין הכחולה" של וודי אלן, אבל כל אלה הגיעו לפני שטרנטינו צפה ב"מי מפחד מהזאב הרע" של נבות פפושדו ואהרון קשלס בפסטיבל הסרטים של בוסאן (דרום קוריאה). מיד לאחר מכן הודיע שמדובר בלא פחות מהסרט הטוב ביותר שראה ב-2013.

אבל כאן לא נגמרה התמיכה של טרנטינו בסרט, שזכה לביקורות נלהבות ולשבחים בהקרנות ברחבי העולם. הבמאי הבטיח לסייע להפיץ את מותחן האימה לשווקים נוספים ועמד במילתו. מיד לאחר מסיבת העיתונאים בבוסאן סגרה חברת ההפקות "6  Sales" (שייצגה את הסרט במשא ומתן בעולם) הסכמי הפצה שהכניסו את הסרט לספרד, צרפת וגרמניה. "לא היינו יכולים להיות אסירי תודה יותר לטרנטינו", מסרו גורמים בחברה, "הוא באמת עזר להציב זרקור על הסרט. העובדה ששניים מהמפיצים הגדולים בשני השווקים הגדולים בעולם כיום רכשו את הסרט, מעידה על ההצלחה הגדולה של 'מי מפחד מהזאב הרע'".

מי מפחד מהזאב הרע (צילום: ירדן תבורי,  יחסי ציבור )
הזאבים כובשים את העולם | צילום: ירדן תבורי, יחסי ציבור
האתגר הגדול הבא של הזאבים צפוי להיות השוק של אמריקה הלטינית, אליו צפוי להגיע הסרט בקרוב. גם המשא ומתן מול המפיצים ביפן , אוסטרליה ומדינות סקנדינביה נמצא בשלבים מתקדמים. בנוסף לברכות ולהצלחות השיווקיות המרשימות, זכו פפושדו וקשלס גם בפרס התסריט והסרט הטוב ביותר בפסטיבל הפנטזיה של מונטריאול ובפרס הבימוי בפסטיבל סיטגס. 

>> בואו לפייסבוק שלנו