"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" אמנם עתיד לצאת רק במרץ 2016, אבל באולפני וורנר למדו מהמתחרים במארוול ומתחילים לתכנן קדימה לטווח הרחוק. אתמול (רביעי) פרסמו האולפנים את לוח הזמנים מעתה ועד לשנת 2020 ובו 10 סרטים מרכזיים. 

במרכז העניין שלנו נמצא מטבע הדברים הסרט הייעודי לוונדר וומן בכיכובה של גל גדות. עם הידיעה על ליהוקה של גדות לתפקיד, נודע גם שהוחתמה לככב בשלושה סרטים של אולפני וורנר. שנה אחרי הבכורה (שתכלול כפי הנראה דקות מסך מועטות יחסית) ב"באטמן נגד סופרמן", נקבל אותה בסרט ייעודי שיחזור אל המקורות של הדמות ויכין אותנו לקראת סרטה השלישי, "ליגת הצדק", שיאסוף אליו את הכוכבים הגדולים מכל סרטי הקומיקס של האולפנים.

מלבד הידיעה על מועד הסרט, לא נמסרו פרטים נוספים על הפרויקט, כולל שמותיהם של השחקנים שישחקו לצדה של גדות או הבמאי שיביים את הסרט. בימים אלו מצלמת השחקנית את "Criminal" עם ריאן ריינולדס וסרט נוסף בכיכובה "טריפל ניין", עם קייט ווינסלט ואהרון פול, צפוי לצאת בשנה הבאה. ידיעות שנפוצו הלילה מקשרות את גדות לפרויקט גדול נוסף, הרימייק ל"בן חור". הסרט בבימויו של טימור בקמבטוב ("מבוקש"), מיועד לצאת אף הוא ב-2016. גדות מועמדת לתפקיד אסתר, השפחה שמהווה גם את מושא אהבתו של הגיבור הראשי. גם בסרט המקורי ב-1959 גילמה את התפקיד שחקנית ישראלית, חיה הררית.

בנוסף ל"באטמן נגד סופרמן", נזכה לראות ב-2016 גם את "Suicide Squad", המבוסס על קומיקס אפל ובו חבורה של נבלי על מבצעת משימות קומנדו סודיות בשליחות הממשלה. ב-2018 נזכה לראות סרטים ייעודיים גם ל"פלאש" (בכיכובו של עזרא מילר) ו"אקווה מן" (בכיכובו של ג'ייסון מומואה). ב-2019 נזכה לראות גם את סיפורו של המכשף "שאזאם", לפני ש"ליגת הצדק" תכה בפעם השנייה עם סרט ההמשך. ב-2020 יגיע תורם של "סייבורג" (בכיכובו של ריי פישר) והריבוט של "גרין לנטרן".

כאן לא הסתיימו הבשורות הגדולות של וורנר. על פי הודעת האולפנים נמצאים בתכנון גם סרטים ייעודיים חדשים לסופרמן (בכיכובו של הנרי קאוויל) ובאטמן המבוגר (בכיכובו של בן אפלק). אבל לא רק הגיבורים זוכים לתכניות ארוכות טווח. באותה הזדמנות הודיעו הוורנרים על הכוונה לייצר טרילוגיה חדשה בעולם הארי פוטר, סביב הספין אוף "Fantastic Beasts and Where to Find Them", שייצאו ב-2016, 2018  ו-2020. גם "לגו", אחת ההצלחות הגדולות והמפתיעות של השנה, יחזור למסכים לפחות פעמיים בשנים הקרובות.