לא משנה כמה נצליח בחיים, האנשים שהכי פחות יתרשמו מהישגינו יהיו כנראה דווקא הקרובים אלינו ביותר - הילדים שלנו. הנטייה שלהם לקחת כמובן מאליו את הצלחות הוריהם היא כבר עניין ידוע, כשאפילו נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה נאלץ לשאת מבנותיו תלונות על כך שהוא מביך אותן בפומבי. מי שעוד למדה את העובדה העצובה על בשרה היא חביבת המדור, הוונדר וומן שבליבנו והאמזונה הכי קשוחה בראש העין: גל גדות אולי הפכה בשנה האחרונה לאחת מכוכבות הקולנוע הגדולות בעולם, אך את הבנות שלה זה לא ממש מעניין.

בראיון לאתר "E!Onilne" (שידור נוסף היום ב-17:45) סיפרה גדות כי שתי בנותיה יותר מתעניינות בארוחה הבאה שתכין להן מאשר בגיבורת העל אותה היא מגלמת: "אני אמא שלהן, אז זה כאילו, 'אמא, אני רעבה'". בעוד בתה הקטנה של גדות, מאיה, עוד לא בת שנה ואינה מודעת למעמדה של אמה, בתה הגדולה אלמה בת החמש כבר יודעת שאמא מגלמת את וונדר וומן, אך עדיין מסרבת להתרגש.

לדברי גדות, בתה הגדולה דווקא "מאוד אוהבת את באטמן", אך מקפידה להבהיר לאמה שהיא "מאוד גאה בה", למרות שהיא מעדיפה את הדמות בגילומו של בן אפלק. אבל אם חשבתם שזה יעצבן את גל, כנראה שאינכם מכירים את אשת הברזל האצילית והצנועה. היא הסבירה כי למרות היותה כוכבת הוליוודית מצליחה ועסוקה, "בבית אני תמיד האמא. אני לא הכוכבת ולא הדמות או שום דבר כזה".

גל לא הסתפקה בהיצטנעות החיננית והקפידה גם לפרגן לעזרא מילר, שהתראיין לצידה ויגלם את דמותו של הפלאש בסרט "ליגת הצדק": "אני מעריכה את העובדה שהוא לא כזה גבר גברי מדי, והוא פגיע ופתוח ומצחיק. אני אף פעם לא מתעייפת מלחזור על זה - הוא הביא תכונות כאלו ייחודיות לדמות שלו. הוא גנב את ההצגה באופן מוחלט. הוא כל כך טוב". "ליגת הצדק" ייצא לאקרנים בארה"ב ב-17 בנובמבר, ואנחנו בטוחים שמי שכרגיל תגנוב את ההצגה תהיה האמזונה הישראלית.

mako תרבות בפייסבוק