"ליגת הצדק" סוף סוף יצא לאקרנים ועמו הגיע גם הזמן להשוות בין ההייפ הרב שנוצר סביבו לבין התוצאות בפועל. אמנם עברו רק ימים בודדים מאז צאתו, אך למרבה הצער - הביקורות השליליות (או הבינוניות, במקרה הטוב) כבר עלו בכל האתרים גדולים (כולל שלנו), וגורסות ברובן שעל אף שמדובר בסרט יותר טוב מקודמיו ("באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"יחידת המתאבדים"), מדובר בסרט די מאכזב ומאולץ. אפילו התחזיות המוקדמות שגרסו כי אתר "Rotten Tomatoes" יעניק לו 50% התבדו, כשבפועל הוא קיבל ציון עצוב העומד על 38% בלבד.

והבשורות המרות ממשיכות להגיע: מי שיישרו כעת קו לתגובות מצד המבקרים הן ההכנסות שהגיעו מבתי הקולנוע, ונראה כי על פי הדיווחים, "ליגת הצדק" יזכה בטייטל "הפתיחה הכי נמוכה ביקום המורחב של די.סי".  

בעוד המומחים צפו כי בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים הכנסותיו יעמדו על כ-100-120 מיליון דולר, בפועל מסתמן שיכניס רק 94 מיליון דולר. רק כדי לסבר את אזניכם: אם נניח בצד את הכנסות סרטי מארוול ("הנוקמים" עם 207 מיליון דולר, או "תור: ראגנארוק" עם 122.7 מיליון דולר), הפרטנרים מדי.סי - "באטמן נגד סופרמן" ו"יחידת המתאבדים" - הכניסו 166 ו-133 מיליון דולר בהתאמה, סכומים לא רעים בכלל. כלומר, אלא אם השקעתם בסרט כמו "ליגת הצדק" 300 מיליון דולר ואתם מעוניינים לקבל אותם בחזרה, And then some. 

וזה לא שאנחנו דואגים. האחים וורנר אכן יקבלו את כספם בחזרה בשלב כזה או אחר, אך כמה רווחים ייכנסו? עוד לא ידוע, ובכלל - אם תקחו כמה חודשים אחורה תיזכרו שעל אף ש"וונדר וומן" הכניס הכי פחות כסף בסופ"ש הראשון שלו (103) - הוא סיים כסרט הרווחי ביותר של היקום המורחב של די.סי, עם הכנסות בשווי כמעט מיליארד דולר. אבל לצערם של זאק סניידר וג'וס ווידון, "וונדר וומן" גם הפך לאהוב המבקרים, בעוד ש"ליגת הצדק" לא מפסיק לקבל ציונים גרועים ממבקרים וצופים. טוב נו, תמיד ישאר לנו "וונדר וומן 2" לבנות עליו.

mako תרבות בפייסבוק