ג'וני דפ מכבב בסרט חדש בשם "Transcendence". בסרט מגלח השחקן בן ה-50 את ראשו ומחבר אליו אלקטרודות במטרה להפוך לבן אל מוות שיחיה לנצח כתוכנת מחשב. על הצעד מחליט לאחר שדמותו בסרט, ויל קאסטר, נורתה על ידי כדור ספוג בקרינה. הכוכב כמעט בלתי ניתן לזיהוי בגרסתו הכחושה והחיוורת כשפיסות מתכתיות מחוברות לראשו.

הטריילר לסרט, ששוחר לאחרונה לאינטרנט, מתחיל כשאוולין (רבקה הול), בת זוגו של קאסטר, מציגה אותו לפני כנס אליו בא להרצות. קאסטר הוא מדען שנוי במחלוקת שמגיע כדי להסביר על מכונה שמאתגרת את גבולות הבילוגיה והאינטליגנציה האנושית. כאשר קבוצה שמתנגדת לטכנולוגיה יורה בקאסטר וגורמת לגסיסתו, מציעה אוולין להחיות את בינתו על ידי שימוש בטכנולוגיה אותה הציג. השותף של קאסטר מזהיר אותה ואת קאסטר מההשלכות שיש לצעד כזה. למרות זאת, המדען לא מוותר, מגלח את ראשו ומתחבר אל המכונה כדי להעביר לתוכה את מוחו, זכרונתיו ורגשותיו. כשגופו מת, זמן קצר לאחר מכן, נשארה ממנו רק האינטליגנציה המלאכותית. מכאן מתאר הסרט את נסיונתיו של קאסטר להשתמש בכוחו לרעה, ואת המאמצים לעצור אותו. 

זוהי הפעם הראשונה של במאי הסרט, וולי פיסטר, בתפקיד זה. עד כה עמד פיסטר בעיקר מאחורי המצלמה ועבד צמוד לכריסטופר נולאן בסרטים כמו "התחלה" ו"באטמן מתחיל". העיסוק של "Transcendence" בטכנולוגיה, מדע בדיוני וגבולות החשיבה מזכיר את עולמו הקולנועי של נולאן שגם משמש כמפיק בסרט.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים באפריל 2014.

 >>חפשו אותנו בפייסבוק