Assassin’s Creed (אמנות המתנקש) 

מאז שמשחקי מחשב הפכו לעיסוק המועדף על צעירי העולם, הוליווד מנסה להפוך אותם לסרטים שוברי קופות. לרוב היא נכשלת. המעבר בין המדיום המשחקי לעלילה הקולנועית יוצר בדרך כלל סרטים חסרים ומוזרים, לא אמינים ולא מספיק כיפיים. מצד שני הם גם מתקשים לשחזר את הדברים שהפכו את המשחק לפופולרי מלכתחילה. עכשיו נראה שהמצב עלול להשתנות עם סרט האקשן המצופה הזה המבוסס על סדרת משחקי הוידאו המפורסמת. מייקל פסבנדר האגדי מככב בתפקיד המתנקש שמתחבר לזכרונות של אבותיו הקדמונים והופך למכונת מלחמה. מריון קוטיאר וג'רמי איירונס גם בפנים. האוסטרלי המבטיח ג'סטין קורצל שביים את פסבנדר בתפקיד מקבת לפני שנה מנצח על העניין. 

21 בדצמבר בקולנוע 

 

רואה החשבון

בן אפלק AKA באטמן מככב במותחן מסקרן על רואה חשבון שהוא גם אוטיסט גם גאון מתמטי וגם חתיכת בחור קשוח שיודע לירות במלא נשקים. אפלק מגלם את כריסטיאן וולף שמשמש כמנהל החשבונות של ארגון פשיעה ענק. ג'יי.קיי סימונס הוא הסוכן הפדרלי שמנסה לתפוס אותו, וגם אנה קנדריק, ג'ון לית'גו וג'פרי טמבור בקאסט המבטיח. הטריילר מצליח להרשים ולסקרן עם עריכה חוזרת ושיר של רדיוהד שמחזקים את תחושת הפרנויה של וולף. גאווין או'קונר ("לוחם", "לג'יין יש אקדח") מביים.  

14 באוקטובר בקולנוע

Yoga Hosers

סרט חדש ומצופה לבמאי הקאלט קווין סמית' שעלה לגדולה בניינטיז עם קומדיות עצמאיות כמו "קלרקס", "מולראטס" ו"דוגמה" השנוי במחלוקת. עכשיו סמית' מנסה לפנות לדור הצעיר החדש והוא עושה זאת בעזרת שתי צעירות מבטיחות: לילי-רוז דפ (הבת של ג'וני דפ וונסה פאראדי ואייקון אופנה בהתהוות) והארלי-קווין סמית' (הבת שלו). השתיים מגלמות תלמידות תיכון במה שמתחיל כמו קומדיה קלילה ונגמר בערבוב סוריאליסטי של הומור ואימה, כולל ג'וני דפ בתפקיד צייד ראשים קנדי עם מבטא לא ברור, נאצים קטנטנים והילד מ"החוש השישי". יהיה מוזר. 

29 ביולי בקולנוע

 

המלכה של קטווה

זוכת האוסקר המבטיחה לופיטה ניונגו ("12 שנים של עבדות") בדרמה מרגשת של הבמאית ההודית הותיקה מירה נאיר. ניונגו מגלמת אם צעירה בכפר קטן באוגנדה שמעודדת את ביתה ללמוד שח מט. הבת כמובן לומדת, נאבקת, מאמינה בעצמה ומנצחת. בכל זאת, זה סרט של דיסני. דייויד אוילואו ("סלמה") מגלם את מורה השח מט מעורר ההשראה. 

23 בספטמבר בקולנוע

 

Nerve

מה שנחמד בעובדה שכולנו נושאים בכיסנו מכשיר קטנטן שיכול לשמש כמערכת צילום, עריכה והפצה ניידת של סרטים הוא שכולנו יכולים להפוך למפורסמים בין רגע, אם רק נהיה מוכנים לוותר על הפרטיות והחופש שלנו. הסרט החדש של הנרי ג'וסט ואריאל שולמן (שיצרו יחד את הסרט התיעודי פורץ הדרך "קאטפיש") לוקח את האמת הזו לקיצון על פי ספר מ-2012. הכוכבים העולים אמה רוברטס ("מלכות הצעקה") ודייב פרנקו (המון סרטים ואח של ג'יימס פרנקו) מגלמים שני צעירים שלא מכירים זה את זה שמחליטים להשתתף במשחק אינטרנטי בו הם חייבים לבצע את מה שהצופים דורשים מהם כדי לזכות בכסף ותהילה. משם העניינים כמובן מסתבכים, לא ברור בדיוק באיזו צורה. אבל זה נראה עתידני! 

27 ביולי בקולנוע