בנות בית הבובות
אני אומרת לך הברבי הזאת שובבה
הסדרה פורצת הדרך של לינה דנהאם ממשיכה לייצר כותרות גם בעונה השנייה שלה. "דיכאון קוקאין" הפרק השלישי של "בנות" ששודר אתמול בארה"ב וישודר בארץ מחר (yes), היה פרוע במיוחד לכל אורכו וכלל התנסות ראשונה של כוכבת הסדרה, האנה, בשימוש בסם ההזיות. אבל הסצנה הפרובוקטיבית באמת כללה דווקא את מארני (אליסון וויליאמס), הצלע היבשה מבין ארבעת הבנות, ששברה את "תקופת היובש" שלה בדרך ביזארית במיוחד.

בסצנה נראית מארני בורחת עם האמן הקריפי, בות' ג'ונתן, שמשכנע אותה לצאת מהעבודה כדי להתרשם מפרויקט האמנות שלו. כשהם מגיעים לדירה היא נכלאת בתא קלסטרופובי עמוס מסכי טלוויזיה שמשדרים תמונות זוועה שונות: מצבועים טורפים פגר ועד בכי של תינוקות. מארני יוצאת מהתא עם מבט מעריץ, מסתערת על בות' והשניים מקיימים סקס מוזר במיוחד תחת עיניה של בובה מפחידה במיוחד. בשיאו של האקט מבקש בות' ממארני לתאר לו את הבובה, במה שככל הנראה מקיים את הפנטזיה שלו לשלישייה.

"במקור הבובה לא הייתה בכלל בתסריט", מסביר ג'ורמה טאקון שמגלם את בות' בראיון לקוסמופליטן, "היא הגיעה כחלק מבית הבובות המוזר שמוצב בסצנה. כשראיתי אותה חשבתי שזה יהיה מתאים לדמות אגרסיבית כמו של בות' לייצר פנטזיה שתכלול שילוב בין הבובה לדמות של אליסון". וויליאמס עצמה נהנתה מאד מצילום הסצנה: "צחקתי כל כך הרבה לאורך כל הדרך. איך שראינו את הבובה אמרנו 'היא חייבת להיות בסקס איתנו', כך שהאווירה כולה מוזרה ומצחיקה נורא".

בנות בית הבובות
לא, רק לא "שני גברים וחצי"
נראה שמעריצי (ובעיקר מעריצות) הסדרה לא ממש הסכימו עם ההשקפה של דנהאם והשחקנים לגבי מה מצחיק ומה מפחיד. התגובות בטוויטר לא איחרו לבוא: "סצנת הסקס של מארני עלולה לגרום לי לא לצפות בסדרה הזאת יותר", כתב אחד מהמעריצים, "תא העינויים שמארני נכלאה בו מענה גם אותי!", "אני כל כך בשוק מהסצנה שבה מארני הייתה כלואה בקופסה הזאת. כל כך בשוק", כתבו אחרים. דבר אחד בטוח: אחרי הפרק של אתמול האנה היא כבר לא הדמות שעושה את הבחירות הכי גרועות בסדרה.  

בואו לפייסבוק שלנו וזה!