1. דחוף את ההתנצלויות שלך לתוך שק

ביום רביעי האחרון התראיין ג'ייסון אלכסנדר לתכניתו של הווארד סטרן וסיפר לראשונה מה הביא למותה של סוזן, ארוסתו של ג'ורג' קוסטנזה ב"סיינפלד". מסתבר שמאחורי דבק המעטפות הזול שהרג את סוזן עמדה סיבה שלא קשורה להחלטות קריאטיביות. אלכסנדר פשוט לא הסתדר עם היידי סוודברג. "היא בחורה נפלאה", אמר אלכסנדר, "אבל לא ידעתי איך לשחק מולה". אלכסנדר סיפר שהוא יצא מדעתו, עד שאחרי פרק שבו גם ג'רי סיינפלד וג'וליה לואיס דרייפוס שיחקו מול סוודברג נוצרה הסכמה בין כולם ש"זה בלתי אפשרי" לשחק איתה. "ג'וליה אמרה, 'נכון שאתם פשוט רוצים להרוג אותה?'", סיפר אלכסנדר, "ולארי (דייויד, היוצר) אמר – באנג!".

מעריצים רבים לא ממש חיבבו את הטון המרושע בסיפור, וביום חמישי צייץ אלכסנדר "עזבו את היידי במנוחה", והוסיף לכך הסבר מפורט שבסופו התנצלות. "אני מרגיש נורא", כתב אלכסנדר. "אני והקאסט אהבנו ועדיין אוהבים את היידי. היא אדם נפלא, והיא עבדה קשה כדי ליצור את הדמות של סוזן כמו שלארי וג'רי רצו שהיא תהיה עבור ג'ורג'. פשוט תמיד הרגשתי על קרקע לא בטוחה כששיחקתי מולה והייתי מוטרד מכך שזה לא יעבוד. אבל בגלל איך שהסצנות יצאו, היחסים בין ג'ורג' לסוזן המשיכו לאורך עונה שלמה. אנשים אהבו את זה. לארי וג'רי לא היו בטוחים איך הם רוצים שהיחסים הסתיימו, וכשנשמעה ההערה של 'להרוג' אותה, אף אחד לא התכוון לשחקנית – דיברנו על הדמות".

"אבל כשסיפרנו את הסיפור", הוסיף אלכסנדר, "זה נשמע כאילו הטלנו עול כבד על היידי. אני באופן אישי לא עשיתי זאת. אני כועס על עצמי שכך סיפרתי את הסיפור. אם היה לי יותר ביטחון במשחק שלי הייתי מנסה לסדר את הסצנות איתה. היא בהחלט הציעה זאת. וברור שמבחינת לארי וג'רי, סוזן וג'ורג' יצאו כמו שהם רצו".

"אף אחד, כולל אותי, לא שנא את סוזן", סיים אלכסנדר, "אני מתנצל באופן אישי בפני היידי. את מקסימה. למעשה סיפרתי את הסיפור כדי להגן עלייך. אבל זו הסיבה שאני לא עורך דין. ולצופים – תירגעו ופשוט תיהנו מהשידורים החוזרים ותשאלו את עצמכם 'למה הוא חשב שזה לא עובד? זה נהדר'".

צודק. אבל לפחות סוזן תמיד ידעה שהם לא באמת מסתדרים.

2. משימה אפשרית?

יש טריילר חדש ל"משימה בלתי אפשרית 5", והוא נראה – ובכן – מגניב.

טום קרוז התראיין בסוף השבוע ל"USA Today" וסיפר על אחת הסצנות בהן הוא משתתף בסרט, ובמסגרתן הוא עוצר את נשימתו מתחת למים. "זה משהו שתמיד רציתי לעשות. הבמאי כריסטופר מקוורי ואני דיברנו על זה מאז 'קצה המחר'. עשיתי הרבה סיקוונסים מתחת למים. אבל רציתי ליצור ליצור סצנה מותחת בלי עצירות. עצרתי את הנשימה לשש-שש וחצי דקות". לא רע, אייג'נט האנט.

3. נישל ניקולס מתאוששת

נישל ניקולס – לוטנט ניוטה או'הורה מ"מסע בין כוכבים" – אושפזה ביום רביעי בבית החולים לאחר שחטפה שבץ בביתה בלוס אנג'לס. מנהלה של ניקולס סיפר ש"היא בהכרה, אוכלת, מדברת ובמצב רוח טוב".

תפקיד של ניקולס כאו'הורה נחשב לפורץ דרך עבור נשים שחורות בטלוויזיה. היא סיפרה בעבר שמרטין לות'ר קינג ביקש ממנה להמשיך בסדרה לאחר ששקלה לעזוב בתום העונה הראשונה. "שינית את פני הטלוויזיה לנצח, ולפיכך – את התודעה של האנשים", אמר לה קינג. הנשיקה בין או'הורה לקפטן קירק נחשבת לנשיקה הבין-גזעית הראשונה בטלוויזיה.

בפברואר האחרון נפרדה ניקולס משותפה לשעבר ל"מסע בין כוכבים" לאונרד נימוי. "אני חשה צער עמוק על מותו של חברי היקר", כתבה ניקולס. "אבל אני רוצה גם לחגוג את חייו יוצאי הדופן. החזון שלו והלב שלו גדולים יותר מהיקום. אתגעגע אליו מאוד".

I am deeply saddened by the death of my dear friend Leonard Nimoy.  But, I also want to celebrate his extraordinary...

‎Posted by Nichelle Nichols on‎ שישי 27 פברואר 2015

4. משחקי הכס

האפוס השייקספירי "מקבת'" זכה בסוף השבוע לטריילר ראשון. הגרסה המדממת של הבמאי ג'סטין קורזל ("Snowtown", ובעתיד - הגרסה הקולנועית של "Assassin's Creed"), בכיכובם של מייקל פסבנדר ומריון קוטיאר, כבר זכתה לתשואות בפסטיבל קאן האחרון, וכעת נראה שהתשואות היו מוצדקות. הריעו למקבת', אנשים, כי הוא נראה בד-אס לגמרי.

5. לרקוד עם דרקונים

עוד לא התאוששנו מהפרק השמיני המסעיר של "משחקי הכס", ו-HBO כבר משחררת תמונות מהפרק התשיעי, שנקרא "ריקוד הדרקונים". תקציר הפרק נטול ספוילרים: סטאניס מתמודד עם החלטה מטרידה, ג'ון סנואו חוזר לחומה, מייס טיירל מבקר בבנק הברזל, אריה פוגשת בדמות מעברה ודאינריז צופה בחגיגה מסורתית.

גם בתמונות אין ספוילרים, אבל למקרה שאתם בכל זאת חוששים, השארנו אותן בחוץ (חפשו אותן כאן).

Check out the newest pics from the coming episode of Game of Thrones: "The Dance of Dragons!"

‎Posted by Watchers on the Wall on‎ חמישי 4 יוני 2015

ולמי שלא יכול לחכות יותר – הנה הפרומו:

6. הבגידה של האן סולו

אם אתם מפחדים מספוילרים לקראת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", כדאי שתדלגו הלאה. אם לא, אתם יכולים להמשיך לקרוא ולהבין מה הסעיר בסוף השבוע את מעריצי הסדרה.

ובכן, זה מה שהסעיר אותם: להאן סולו יש אישה. כך התברר מחוברת הקומיקס השישית בסדרת "מלחמת הכוכבים" של מארוול.  שמה של האישה הוא סאנה, ולא ברור איך היא מתמודדת עם הרומן בין בעלה לבין הנסיכה ליאה.

In this post we will talk about the change that Marvel has decided to make to the Han Solo character.  All fans that...

‎Posted by Star Wars Comics - Marvel on‎ שישי 5 יוני 2015

הסיפור הזה היה נשאר עניין פנימי של חובבי קומיקס אלמלא העובדה שמאז שדיסני לקחו את מותג "מלחמת הכוכבים" הם פחות או יותר מחקו את הדף והתחילו הכל מחדש. מאז ה-24 באפריל 2014, כל סיפור של "מלחמת הכוכבים" הצטרף לקנון הרשמי של הסדרה. זה כולל את קומיקס "מלחמת הכוכבים" של מארוול שהושק ב-2015, מה שהופך את הסיפור של סולו לרשמי.

אתם יכולים לזלזל, אבל יש אנשים שעדיין לא התאוששו מהידיעה.

8. יורם שפטל האמריקאי

"Bridge of Spies", דרמת המלחמה הקרה של סטיבן ספילברג, זכתה בסוף השבוע לטריילר ראשון. הדרמה מספרת את סיפורו של ג'יימס דונובן (טום הנקס, אלא מי) – עורך דין שייצג את המרגל הסובייטי רודולף אבל שנלכד בארה"ב ב-1957. דונובן ניסה להגן למעשה על זכותו של כל אדם להגנה משפטית וגם שיחק מהלך מחוכם – הניסיון שלו לשחרר את אבל נועד גם כדי להראות לרוסים, שהחזיקו באותה עת בטייס האמריקאי פרנסיס גארי פאוארס, איך עושים את זה. עוד מככבים: מרק רילאנס כמרגל אבל ואיימי ראיין כאשתו של דונובן. האחים כהן כתבו את התסריט יחד עם המחזאי הבריטי מט צ'רמן.

9. בתוך איימי שומר

איימי שומר השתתפה בשבוע שעבר בטקס "אשת השנה" של מגזין "Glamour UK", בו זכתה בתואר "פריצת הדרך של השנה" והוכיחה למה היא ראויה לו. שומר התייחסה תחילה לנאום של הזמרת אלי גולדינג באירוע, בו הודתה הזמרת לאוהביה. "אני אוהבת איך שאלי אמרה 'תודה על כך שאתם אוהבים אנשים אמיתיים', והיא פאקינג דוגמנית על". בהמשך סיפרה שומר שהיא נהנית מחיי מין פעילים: "אני שוקלת בערך 72 קילו עכשיו ואני יכולה לתפוס זיון מתי שאני רוצה". היא סיפרה על המחזור שלה ("בכיתה ה', שזה די מוקדם") ועל כך שלא גילחה רגליים בילדותה ("הייתי כמו איש-זאב"). היא גם הודתה למגזין: "כל קומיקאית יודעת שכשהיא עושה צילומי שער אומרים לה 'את יכולה להחזיק פין מפלסטיק מעל הראש?'. זה היה המגזין הראשון שרק אמר 'תחייכי', ואני שאלתי 'איפה הפין מפלסטיק?'".

10. פיץ' פרפקט

לסיום: חברי הקאסט של "מלך האריות" – אחד המיוזיקלס הכי מצליחים בברודוויי – נתקעו בשדה התעופה לה גווארדיה בניו יורק למשך שש שעות בגלל תנאי מזג האוויר. הם ניסו להעביר את הזמן עם קצת "מעגל החיים". אבל הם לא ידעו שמעבר לפינה מחכה להם הקאסט של "אלאדין", ויש לו כמה שירים משלו בשרוול.