כמה כתבות לדעתם תפרנס התמונה האחת מתוך ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2, שהוא גם אחד הסרטים עם השמות הכי ארוכים שאי פעם יצא לנו להקליד? לדעתנו מאה, אבל בואו נתקדם פה צעד-צעד. כזכור, בסרט ההמשך יגיע ראלף, שהחל את דרכו כנבל במשחק וידאו, אל האינטרנט ושם יפגוש לא רק את גל גדות אלא גם את כל ארסנל הנסיכות של דיסני. אתמול דיווחנו לכם על המהפך החיצוני שנחשף בתמונה הזו, ועכשיו אנחנו כאן בשביל לספר על מהפך תדמיתי שעברה נסיכה אחרת: מולאן.

במשך שנים נחשבה דמותה של מולאן, הלוחמת הסינית החכמה וטובת הלב, לאייקון להטב"קי לא רשמי. זאת אומרת, ברור שהיא אייקון לא רשמי משום שדיסני חוששים גם בימינו, 20 שנה אחרי צאת מולאן, לשלב דמויות לא סטרייטיות או לא סיסג'נדריות בסרטים שהם מייעדים לכל המשפחה. למרות זאת, מעריצי דיסני שיבחו את התכונות ה"גבריות" שלה (מנהיגות, חיבה לחרבות, ידידות עם אדי מרפי בתפקיד הדרקון מושו), ורקמו עלילות שלמות על חייה כאישה ביסקסואלית או לסבית. ההערצה המסוימת הזו זכתה לביטוי גם בסדרה עד עצם היום הזה, שם היתה דמותה לסבית.

עד עצם היום הזה (צילום: באדיבות יח"צ yes)
מולאן ב"עד עצם היום הזה" | צילום: באדיבות יח"צ yes

ועל אף שדיסני לא הסגירו יותר מדי פרטים על הופעתה של מולאן בראלף ההורס 2, המעריצים הסתפקו בתמונת היח"צ הנוכחית והחליטו שהיא מכילה מספיק פרטים שמסגירים את נטייתה המינית של מולאן. אנחנו רציניים: כל ציוצי האהדה הביסקסואלית הזכירו את הלבוש ה~זרוק~ של מולאן. "מולאן היא אייקון ביסקסואלי אמיתי ושאף אחד לא יגיד לי אחרת, רק ביסית אמיתית תנעל נעליים גבוהות, תקפל את הג'ינס ותחשוב שזה נוח", נכתב בציוץ אחד, בשני נכתב: "מכנסיים: מקופלים, נעליים: גבוהות, יציבה: לא זקופה, מולאן: פאקינג אייקון ביסקסואלי" ובשלישי כתבו: "נעלי קונברס, ז'קט בומבר וג'ינס מקופל? ידענו שמולאן היא אגדה ביסית".

בדיסני לא הגיבו, כמובן, לכן כל השמחה הזו עדיין מוקדמת למדי, וניאלץ לחכות ליציאת הסרט ב-22 בנובמבר. עד אז, אל תשכחו: כל מי שלובשת ג'ינס וקונברס נמשכת גם לנשים. אין מה לעשות, ככה האינטרנט אמר.