1. לקחו לנו את האוויר

השמועות על "אהבה בשחקים 2" מרחפות בשמיים בערך מאז שטום קרוז הנחית את המטוס שלו בבתי הקולנוע ב-1986. אמש, במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בברלין לרגל הקרנת "שליחות קטלנית ג'נסיס", סיפר מנכ"ל "סקיידאנס" דייויד אליסון שהפרויקט כבר באוויר.

"ג'סטין מרקס כותב את התסריט עכשיו", אמר אליסון. "יש לו זווית פנומנלית שתעדכן את העולם הזה של טייסי הקרב למה שהוא הפך להיות היום. זה יהיה די דומה לעולם כיום, עם טכנולוגיית המזל"טים ומטוסי קרב מהדור החמישי... זה בוחן את סופו של עידן קרבות האוויר-אוויר וטייסי הקרב".

השאלה הגדולה היא, כמובן, האם טום קרוז ישוב לתפקידו כמייבריק. "יש תפקיד מדהים למייבריק בסרט, ואין 'אהבה בשחקים' בלי מייבריק, וזה הולך להיות מייבריק שיגלם את מייבריק". תבינו מזה מה שאתם רוצים.

2. גם ח'אליסי לא יודעת כלום?

הרשת ממשיכה לגעוש סביב סיום העונה החמישית של "משחקי הכס". אם לא ראיתם עדיין, ואתם חיים על מאדים בשבועיים האחרונים, אולי תרצו להפסיק לקרוא כאן.

אמיליה קלארק – ח'אליסי בשביל רובכם, דאינריז בשביל אחרים – התראיינה ל"ניו יורק דיילי ניוז" וסיפרה על הרגע שבו הבינה שג'ון סנואו מת. "כבר היו מקרי מוות רבים שקראתי (בתסריטים), וזה היה מיוחד. אף פעם לא השתגעתי מרוב התרגשות, אבל הפינאלה גרם לי לבכות תוך כדי קריאה. קראתי לקית (הרינגטון, המגלם את ג'ון) וליוצרים ואמרתי, 'אתם פאקינג צוחקים עלי?'".

אבל בראיון ל-MTV העלתה קלארק את האפשרות שג'ון עוד ישוב. "אם הייתי צריכה להמר, הייתי אומרת שיש סיכוי של 50-50", אמרה קלארק, והצביעה על כך ש"יש שם אנשים שיכולים לעזור ולהחזיר בנאדם לחיים". אבל קלארק גם טרחה להבהיר ש"אין לי מושג מה יקרה. הם (היוצרים) יודעים שאני לא ממש יודעת לשקר".

3. הנסיכה איימי

איימי שומר ממשיכה במסעה הקומי לחשוף את כל מה שדפוק בעולם. בשבוע שעבר עלו על הכוונת שלה אולפני דיסני והנסיכות שלהם. בגרסת "בתוך איימי שומר" מתגלה האמת שמחכה לנערה פשוטה שהופכת בן לילה לנסיכה: נישואים בכפייה, עם עדיפות לבני משפחה; סקס מיד עם הגעה לבגרות מינית; וחובה לייצר בנים זכרים למען המשכיות השושלת. חלום הנסיכות מעולם לא נראה מטריד יותר.

4. נוקם וג'נטלמן

בסוף השבוע הלך לעולמו השחקן הבריטי פטריק מקני בגיל 93. מקני החל לשחק בקולנוע ובטלוויזיה בסוף שנות ה-40 של המאה הקודמת. תפקידו המוכר ביותר היה זה של ג'ון סטיד ב"הנוקמים" – לא סדרת הסרטים של מארוול, אלא סדרת הטלוויזיה הבריטית משנות ה-60, בה שיחק לצד דיאנה ריג (המוכרת היום כליידי אולנה מ"משחקי הכס").

רוג'ר מור, ששיחק לצד מקני בסרט ג'יימס בונד "רצח בעיניים" ב-1985, צייץ בטוויטר לזכרו של מקני: "אני עצוב לשמוע שפט מקני עזב אותנו. היינו חברים מאז שנות ה-50 ויש לי כל כך הרבה זיכרונות שמחים מהעבודה איתו. ג'נטלמן אמיתי".

5. שובם של סת' אנד איימי

סת' מאיירס ואיימי פוהלר כבר אינם חלק מ"סאטרדיי נייט לייב", אבל בשבוע שעבר הם שוב מצאו את עצמם מגישים יחדיו. זה קרה כשמאיירס אירח את פוהלר ב"לייט נייט" והחזיר לחיים את פינת ה"באמת?!" מעדכון הסופ"ש הקבוע.

מאיירס ביקש להגיב לציוץ של כתב ה"ספורטס אילוסטרייטד" אנדי בנויט, שטען ש"ספורט נשים לא שווה צפייה". "באמת?!", שאלה פוהלר, "אין שום דבר בספורט נשים ששווה צפייה? אני חושב שהרבה אנשים היו שמחים לראות אותך אומר את זה לסרינה וויליאמס. באמת".

"אני לא ממש מופתעת שאתה עובד בספורטס אילוסטרייטד", הוסיפה פוהלר, "אתם מפרסמים מדי שנה גיליון בגדי ים שמוקדש כולו לנשים שלא עוסקות בספורט. אלא אם אתם חושבים שלכסות את השדיים ביד אחת זה ספורט. באמת?!".

בנויט הגיב בסוף השבוע למאיירס ולפוהלר (אחרי שפירסם התנצלות קודם לכן) והודה בתבוסתו: "זה הגיע לי".

6. העולם צריך גיבורים

NBC מחדשת את "גיבורים", והטריילר של "Heroes Reborn" (שתגיע בספטמבר) נחת בסוף השבוע והזכיר למעריצים למה הם אהבו את הסדרה בעונתה הראשונה, ואיפה כל זה הלך לאיבוד.

לצד הטריילר פורסם גם תקציר הסדרה: התקפת טרור בטקסס גורמת לכל האנשים בעלי היכולות המיוחדות, הנאשמים באחריות לה, להסתתר. שניים מהם – לוק (זכארי לוי) וג'ואן (ג'ודית סקוני) – מתכננים נקמה. אליהם הצטרפו גיבורים רבים אחרים, לרבות כמה מגיבורי "גיבורים", ובראשם הירו נקמורה (מסי אוקה). מטרתם, כפי שמבהיר התקציר, היא "להציל את העולם ואת האנושות". כן, לא חשבנו שיהיה להם את זה בפחות יומרני.

7. ההמשך הטבעי של "פעילות על טבעית"

ולסיום: טריילר ל"פעילות על טבעית: ממד הרוח" (באוקטובר בבתי הקולנוע, בתלת ממד). כי אין כזה דבר "יותר מדי בתים רדופי רוחות".