1. זינה וגבריאל - הגרסה הלא מצונזרת

כפי שדיווחנו הקיץ, "זינה הנסיכה הלוחמת" עתידה לשוב למסכים עם סדרה חדשה, כחלק מגל החידושים לסדרות אהובות מהניינטיז. עכשיו, חאווייר גרילו-מארקסואה, שמופקד על יצירת הסדרה החדשה לרשת NBC מגיב לשאלות המעריצים על הנושא הבוער ביותר בקשר לסדרה - איך תראה מערכת היחסים של זינה וגבריאל. השתיים, שניהלו מערכת יחסים חברית אך עם רמזים רבים לקשר רומנטי-מיני, הפכו זה מכבר לאייקון לסבי. גרילו לא הותיר מקום לספק כשכתב בעמוד הטאמבלר שלו כי "אין סיבה להחזיר את זינה אם לא כדי לחקור באופן מלא את מערכת היחסים ביניהן בצורה שלא יכלה להתקיים בטלוויזיה בשנות ה-90 שדרשו מהנושא להשאר בסאבטקסט". לצער המעריצים, לוסי לולס ורנה אוקונור לא ישובו לתפקידיהן, והליהוקים החדשים טרם פורסמו. 

2. כוכבי "משחקי הכס" מתגייסים למען הפליטים מסוריה

רגע לפני שהם חוזרים בעונה חדשה, כוכבי "משחקי הכס" - כולל כמה שחקנים שדמויותיהם כבר לא בין החיים -קוראים לכם להתנדב ולתרום למען הפליטים בסוריה. כחלק ממהלך משותף של HBO וועד הסיוע הבינלאומי מסבירים הכוכבים על המלחמה המתמשכת בסוריה ועל כך שמחצית מתושבי המדינה נאלצו לעזוב את בתיהם. עוד פרטים על המשבר ועל דרכים בהן ניתן לסייע באתר מיוחד שהוקם לצורך הקמפיין

עוד ב-mako תרבות: 

3. סדרה פרובוקטיבית משגעת את אנגליה

האומה הבריטית ידועה בפוריטניות שלה, וכעת היא מוכיחה שוב את שמרנותה. סדרה חדשה בהפקה צרפתית-בריטית עלתה לשידור באנגליה וגררה גל תגובות זועמות מחברי פרלמנט שמרנים, ארגונים שונים ואזרחים מודאגים. "ורסאי", דרמה היסטורית רוויה בסקס, אלימות ופטישיזם, מגוללת את סיפורו של מלך צרפת לואי ה-14 ואת סביבתו בארמון ורסאי. הסדרה, שהפקתה המושקעת עלתה 21 מיליון ליש"ט, שודרה בצרפת כבר לפני כמה חודשים אך עלתה לשידור ב-BBC ועוררה סערה. פרק הבכורה כלל סקס (סטרייטי וגאה), נסיך הלובש בגדי נשים, מלכה עם פטיש לאנשים נמוכי קומה וסצינות עינויים גרפיות במיוחד. 

הטריילר כולל גם הוא עירום, סקס ואלימות: