לפני כחצי שנה הספקנו להאמין ולו לרגע שיש אלוהים והוא לא מאמין בפטשיימינג, כשבחרו באיימי שומר לגלם את ברבי בסרט שיעסוק בחייה של הבובה האהובה. אבל אז הגיעו הטוקבקיסטים שלא הפסיקו לעסוק במבנה גופה של הקומיקאית המצליחה ("אם ברבי הפכה לשמנה ומתעבת גברים, איימי שומר מושלמת" היא רק דוגמה), ואחרי זמן קצר התבשרנו ששומר לא תמשיך בפרויקט עקב "אילוצי לוח זמנים".

כעת, אחרי תקופה ארוכה של שקט תעשייתי מצד הפרויקט, עולה ידיעה ראשונה שמגלה כי מי שעשויה להיכנס לנעליה הגבוהות (ומותניה הצרות) של הבובה האופנתית בסרט הלייב אקשן היא לא אחרת מאן האת'וויי. השחקנית זוכת האוסקר נמצאת במגעים מתקדמים עם אולפני "סוני" לגבי השתתפות בסרט, כך מדווח מגזין "הוליווד ריפורטר". 

לפי הדיווח, האת'וויי גם בחרה בעצמה את הבמאית שתביים את הסרט – אלת'יאה ג'ונס, במאית אוסטרלית עולה, שסרטה הקצר "Lemonade Stand" זכה להצלחה בפסטיבלים ברחבי העולם. ג'ונס נמצאת גם היא במגעים מתקדמים עם אולפני "סוני", אך הבחירה בה טרם הוכרזה באופן רשמי. סרטה הארוך הראשון של ג'ונס, "Fun Mom Dinner", קומדיה בהשתתפות טוני קולט ("טרה") ומולי שאנון ("SNL"), יצא לאקרנים ב-4 באוגוסט, בארה"ב.

אן האת'ווי (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
אן האת'ווי | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

לפי פרסומים קודמים, הסרט של ברבי מתוכנן להיות קומדיה שתהפוך את הדימוי הקלאסי של ברבי על ראשו, וייצור גרסה מודרנית לבובה השמרנית, עם דגש על פמיניזם וזהות אישית. לפני ששומר פרשה מהפרויקט, נודע כי התסריט יעסוק באישה שמתחילה להבין שאינה מתאימה לעולם המושלם של הברביות, ויוצאת במסע לעולם האמיתי (קצת בדומה לעלילת "מכושפת"). לא ברור עדיין אם התסריט ישתנה בעקבות המעבר משומר להאת'וויי וכניסתה של במאית חדשה לתמונה.

נכון לעכשיו, אולפני "סוני" לא הגיבו לידיעה, ולא אישרו את הבחירה בשחקנית זוכת האוסקר. הסרט מתוכנן לצאת בסוף חודש יוני 2018, ולפי הדיווחים, באולפנים מתעקשים שלא לדחות את תאריך היעד. בהתחשב בלוח הזמנים העמוס של האת'וויי, ייתכן והצדדים לא יצליחו להגיע להסכמה (כפי שקרה, כביכול, במקרה של שומר), והחיפוש אחר "ברבי המודרנית" יימשך.

mako תרבות בפייסבוק