אין חדש תחת השמש של הוליווד. הדינוזאורים של "עולם היורה" והרגשות של "הקול בראש" ממשיכים לשלוט בטבלת שוברי הקופות, ולהילחם על המקום הראשון. גם השבוע התחרות ביניהם צמודה, עם הכנסות של 30 מיליון דולר בסוף השבוע לכל אחד מהם. "עולם היורה" ממשיך לבסס את מעמדו כאירוע קופתי חריג כשהוא סוגר סופ"ש רביעי בראש הטבלה, ומתמקם במקום השישי בין שוברי הקופות של כל הזמנים. תהיו בטוחים שהוא ימשיך ויטפס גם שם.

אחרי שבשבוע שעבר דחקו שתי מפלצות הכסף הללו את "טד 2" לפתיחה מאכזבת, השבוע היה זה תורו של "שליחות קטלנית: ג'נסיס" לאכול קש. ההמשכון החדש סובל מפתיחה חלשה ומביקורות שליליות ברובן (27 אחוז ב"Rotten Tomatoes"). אפילו אמיליה קלארק – המלכה דיאנריז\חאליסי בשבילכם, שמגלמת את שרה קונור האגדית - לא הצליחה לעצור את המפולת. סרט המד"ב הוא ההמשכון החמישי בסדרה, והוא לא עומד כלל בציפיות המסחריות שנתלו בו, עם פתיחה של 27 מיליון דולרים בלבד אל מול תקציב של כ-155 מיליון. אבל אל תדאגו לו; השילוב של ארנולד שוורצנגר והשם "טרמינייטור" צפוי בכל זאת לכסות את הוצאות ההפקה שכשיתחילו להגיע המספרים מבתי הקולנוע ברחבי העולם (אצלנו יעלה הסרט לאקרנים בסוף השבוע).

גם למקום הרביעי מגיע סרט המשך, "מג'יק מייק XXL", המגולל את סיפורו וריבועיו של צ'אנינג טאטום החשפן. אחרי שהרשת הוצפה (לשמחתנו) בפרודיות, מחוות, ניתוחים וחגיגות של הגוף של טאטום וחבריו, הסרט פתח נמוך אבל בטוח עם 15 מיליון דולר - רובם ככולם מנשים שהגיעו לקולנוע ומהוות כ-96 אחוזים מהצופות.