אחרי שנעדרו מהמסך במשך עשור, הדמויות האהובות של דיסני ופיקסאר חוזרות לקולנוע בסרט שאנחנו הכי מצפים לו בקיץ הזה - "צעצוע של סיפור 4". הסרט ייצא לאקרנים לקראת סוף החודש, אבל לא הכל ורוד. במאי הסרט, ג'וש קולי, חשף שהדמות האהובה - קן - לא תופיע ב"צעצוע של סיפור 4".

קן, שדובב על ידי באטמן לשעבר - מייקל קיטון, הצטרף לקאסט של "צעצוע של סיפור" בסרט השלישי בתור אחד הצעצועים ששהו כבר בגן הילדים סאניסייד כשהצעצועים של אנדי הגיעו לשם בטעות. קן הפך לחביב הצופים הודות למשחק המצחיק והמרגש של קיטון. הצופים שמצפים לחזרתו בסרט הבא ולהמשך הרומן עם ברבי (שכן מופיעה בסרט), יתאכזבו.

 

"קן לא בסרט", אישר קולי באירוע תקשורתי של אולפני פיקסר, "הוא חזר לסאניסייד". המפיק ג'ונאס ריברה המשיך ואמר שעם כל האהבה לדמות, בסרט קורים כל כך הרבה דברים ואי אפשר היה לכלול אותו. "גם אנחנו אוהבים את קן, אבל יש הרבה דמויות", הוא אמר וגילה שיוצרי הסרט נאלצו להתמודד עם בחירות קשות בקשר לדמויות שיופיעו בו.

ומה לגבי עלילת הסרט? בראיון בעבר גילה קולי שמדובר בסוג של התחלה חדשה עבור הצעצועים. אנדי כבר לא ילד, אבל וודי וחבריו ימשיכו את ההרפתקאות שלהם במקום אחר. "כמו רוב הצופים, גם אני הנחתי ש'צעצוע של סיפור 3' היה סוף הסיפור", אמר קולי. "וזה אכן היה סוף הסיפור של וודי ואנדי. אבל בדיוק כמו בחיים, כל סוף הוא התחלה חדשה ולוודי יש עכשיו חדר חדש, עם צעצועים חדשים וילד חדש. זה סיפור חדש ששווה לנו לחקור".

 

"צעצוע של סיפור 4" יעלה למסכי הקולנוע ב-21 ביוני