בתוך חגיגת הקניות ההיסטרית של "יום שישי השחור", עצרו היום מיליוני מעריצי מלחמת הכוכבים את נשימתם בציפייה לאיתות ראשון מהסאגה האהובה עליהם אחרי יותר מעשור. באולפני דיסני בנו במהלך השבוע את המתח לקראת הטיזר הראשון ל"מלחמת הכוכבים 7", ובניגוד לכל כך הרבה טיזרים מאכזבים אחרים, הפעם בהחלט סיפקו שם את הסחורה.

קשה לומר שאפשר להבין משהו קוהרנטי לגבי העלילה הסודית של הסרט החדש (שזכה לשם "The Force Awakens"), אבל המגע של ג'יי ג'יי אברמס ניכר בו היטב. הסרט השביעי בסדרה יסטה לראשונה מקו הדמויות המוכר שבנה ג'ורג' לוקאס בטרילוגיה המקורית ויציג שורה של גיבורים חדשים. ג'ון בוייגה ודייזי ריילי, שניים מהכוכבים הצעירים שלוהקו לסרט, עורכים כאן היכרות קצרצרה ראשונה עם הקהל.

לצד השאיפה לקחת את "מלחמת הכוכבים" קדימה עם סיפור וגיבורים חדשים, אין כל כוונה לזנוח לחלוטין את כוכבי הטרילוגיה המקורית. מארק האמיל (לוק), קארי פישר (ליאה) והריסון פורד (האן) יופיעו בסרט בתור הגרסאות המבוגרות של הגיבורים שגילמו. לצדם יככבו גם אנדי סירקיס, אוסקר אייזק, לופיטה ניונגו, אדם דרייבר ומקס פון סיידוב.

ככל שנתקרב אל מועד ההפצה הרשמי של הסרט החדש (18 בדצמבר, 2015) נדע יותר על המאבקים החדשים בין שני צדי הכוח. בינתיים נותר רק להמשיך ולהתלהב מהלייט סייבר שהפך לחרב ומהתחושה שמשהו גדול באמת עומד לקרות בגלקסיה רחוקה רחוקה.