ג'ניפר לורנס הייתה אחת מהנפגעות העיקריות ממתקפת ההאקרים על חשבונות האייקאלוד בתחילת ספטמבר. סרטונים ותמונות אינטימיות במיוחד ששלחה הכוכבת למי שהיה בן זוגה באותה תקופה, מצאו את דרכם לרחבי הרשת וגרמו מבוכה גדולה לשחקנית. בתחילה אף הופנו חיצי ביקורת לעברה מצד גולשים וכלי תקשורת, שהאשימו את לורנס בכך שלא הייתה זהירה בשמירה על פרטיותה. כעת נראה שהטראומה גורמת לה לחשוב פעמיים לפני שהיא מסתכנת שוב.

כזכור, בעקבות הטראומה יצאה לורנס בהאשמה קשה במסגרת ראיון שהעניקה ל"ואניטי פייר", ובו טענה שלא עשתה דבר שהיא מתחרטת עליו והאשימה את מי שצפו בתמונותיה הפרטיות שלא התכוונה לחלוק עם העולם. "האינטרנט לעג לי כל כך שהרגשתי כמו ילדה בתיכון שכולם מרכלים עליה", אמרה לורנס בראיון שנערך ברדיו הבי.בי.סי. לקראת צאת "משחקי הרעב: עורבני חקיין", ב-21 לחודש. לורנס הוסיפה שאין בכוונתה לפתוח חשבון טוויטר ואף אמרה שבעיניה הרשת היא "משהו מסתורי ומוזר שאנשים מדברים עליו".

"אני לא ממש טובה עם טלפונים וטכנולוגיה. אני לא יכולה לתחזק חשבון מייל, אז הרעיון של טוויטר הוא משהו שאני אפילו לא חושבת עליו", היא אמרה. בנוסף, לורנס הזהירה את המעריצים שאם הם נתקלים בחשבון טוויטר, פייסבוק או אינסטגרם תחת שמה, הם כנראה מזויפים.

גם על סרטה החדש דיברה לורנס בראיון והבטיחה שיהיה הסרט האפל ביותר בסדרה עד כה. "אין משחקים הפעם, אנחנו נכנסים עמוק למלחמה", היא שיתפה. "הדמות שלי נחשפת אפילו יותר, היא מאבדת את עצמה לחלוטין ונאלצת לבנות את עצמה מחדש".