רנה זלווגר פרצה לתודעה העולמית בסערה אחרי התפקיד המתוק שלה ב"ג'רי מגווייר", אבל ב-18 השנים האחרונות אי אפשר להזכיר את שמה מבלי לחשוב באותה הנשימה על ברידג'ט ג'ונס. הדמות הבריטית הנוירוטית נולדה בספרים של הלן פילדינג, וזלווגר הביאה אותה לחיים בסרט "יומנה של ברידג'ט ג'ונס" ובשני סרטי המשך, כשהיא צריכה בכל פעם לעלות במשקל עבור התפקיד ולרדת אותו חזרה לאחר הצילומים כדי לעמוד בסטנדרטים ההוליוודיים.

השבוע, חשפה זלווגר בתוכנית אירוח בריטית שיכול מאוד להיות שהיא תחזור לשחק את הדמות הכי מצליחה של הקריירה שלה. "אני יודעת שהלן כתבה את הספר, אז אני מניחה שזה אומר שישנה אפשרות כזאת, אם מישהו ירצה לעשות את זה", אמרה. זה אמנם נשמע לא מבטיח במיוחד, אבל אם שאר הספרים הפכו לסרטים - ועוד סרטים מצליחים למדי. הראשון אף זיכה את השחקנית במועמדות לאוסקר - וזלווגר שמחה לחזור לתפקיד, יש סיכוי ממשי שזה יקרה בעתיד.

זלווגר חזרה לדמות של ג'ונס ב-2004 לסרט "ברידג'ט ג'ונס: עובדות החיים", ומאוחר יותר יצאה להפסקה ארוכה – מברידג'ט וממשחק בכלל. בין השנים 2010 ו-2016, זלווגר לא הופיעה כלל בתפקידי משחק בקולנוע ובטלוויזיה. זלווגר חזרה לגלם את הרווקה הבריטית חובבת תחתוני הסבאת ב-2016,  בסרט "ברידגט ג'ונס בייבי", בו, נכון מאוד, היא נכנסת להריון. אם נתייחס לשורה התחתונה של הוליווד (קרי, כסף) אין סיבה שלא להפיק סרט נוסף. "ברידג'ט ג'ונס" הראשון גרף 282 מיליון דולר בקופות (עם תקציב של 25 מיליון), ולמרות ששני סרטי ההמשך היו פחות רווחיים, שניהם עדיין חצו את קו 200 מיליון הדולר, החזירו את ההוצאה שלהם כמה פעמים והכניסו במצטבר יותר מ-754 מיליון דולרים.

ברידג'ט ג'ונס (צילום: יח"צ באדיבות yes)
עידון בריטי אופייני - "ברידג'ט ג'ונס בייבי" | צילום: יח"צ באדיבות yes

לפני "ברידג'ט ג'ונס בייבי", כאמור, זלווגר בת ה-50 יצאה להפסקה של שש שנים ממשחק בפרט ומהוליווד בכלל, והתמקדה בטיולים בעולם. לדבריה, היא לא נתנה לעצמה מספיק זמן להתאושש בין פרויקט לפרויקט, וגם התשעממה מעצמה בתור אדם ורצתה לצבור חוויות חדשות שיעשירו אותה כשחקנית. עכשיו, היא חוזרת בכל הכוח, בסרט ביוגרפי חדש בו היא מגלמת את דמותה של ג'ודי גארלנד (וגם שרה בקולה את השירים) וסדרה חדשה של נטפליקס בשם "השלכות", שתעלה בשירות הסטרימינג ביום שישי הקרוב.