אם היינו צריכים הוכחה לתקתוקו הנצחי של שעון הזמן, לכך שימינו על כדור הארץ הולכים להגיע מתישהו לקיצם, כנראה שאין דבר שיגרום לכם להרגיש יותר זקנים מאשר האחות הקטנה של רג'ינה ג'ורג'. למרות שאנחנו מתאמצים מאוד להכחיש את העובדה המצערת, הסרט הקלאסי "ילדות רעות" יצא כבר לפני יותר מ-13 שנה, והילדה הקטנה והממזרית הספיקה מאז להפוך לאשה בוגרת.

ניקול קרימי, השחקנית שגילמה את דמותה של קיילי ג'ורג' הקטנה, כבר בת 19 (!) היום, והיא נראית שונה לחלוטין ממה שזכרתם. כיום, הזאטוטה שפיזזה לצלילי "My Milkshake Brings All the Boys to the Yard" של קליס היא תלמידת קולג' רגילה, ולמרבה הצער (או השמחה?) לא המשיכה בדרכם של כוכבים ילדים אחרים.

A post shared by nicolecrimi (@nicolecrimi) on

 למרות שלא השתתפה בסרטים מאז שנת 2006, היא לא מתעלמת ממעמדה כדמות קאלט ומקפידה להעלות מזכרות לימיה עם כוכבי הסרט. בשנה שעברה, לכבוד "יום ילדות רעות" – ה-3 באוקטובר, היום בו ארון שאל את קיידי 'איזה יום היום?' – קרימי העלתה תמונה ישנה שלה ושל לינדזי לוהאן.

"On October 3rd he asked me what day it was." "It's October 3rd" Happy #nationalmeangirlsday

A post shared by nicolecrimi (@nicolecrimi) on

אך למרות הרחמים העצמיים על זה שאנחנו פשוט מזדקנים מהר מדי, אפשר לשמוח - כי בניגוד ללוהאן, יש אנשים שהשנים עשו להם טוב. השנה, קרימי כיבדה שוב את המעמד, אך הלכה למחוזות קצת פחות עגומים והעלתה תמונה עם איימי פולר, שגילמה את אימה בסרט.

On October 3rd he asked me what day it was... "It's October 3rd." #nationalmeangirlsday  Ps. You should check out her boob job, they're hard as rocks!!

A post shared by nicolecrimi (@nicolecrimi) on

לאן שקרימי לא תלך בהמשך החיים, אם תהיה מדענית אטום, פרופסורית לפילוסופיה או מנתחת מוח - אנחנו תמיד נזכור בחום את הילדה הקטנה והחצופה שרקדה לה בסלון כמו כוכבת אמיתית.

mako תרבות בפייסבוק