החופש הגדול 2014 לא ייזכר כאחד הטובים שהיו כאן. חודש של מלחמה, אזעקות ושיגורים גרם לביטולם של אירועים רבים, אבל דווקא מה שמסתמן כאחד מרגעי השיא של הקיץ צפוי להגיע למרות הכל. "גאליס – המסע לאסטרה", הסרט המבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה לנוער, יגיע בשבוע הבא לבתי הקולנוע בישראל במה שמוגדר כ"סרט ההרפתקאות הראשון לנוער שהופק בישראל".

בהצצה הבלעדית ל-mako תוכלו לראות את כוכבי הסרט – אליאנה תדהר, תובל שפיר, דניאל מורשת, שירן סנדל ונווה צור, מדברים עליו בסט הצילומים. העלילה מתמקדת ביונתן (תובל שפיר) שנקלע להרפתקה בעולם פוסט אפוקליפטי הנשלט על ידי שליט אכזרי. הוא מקבץ סביבו את חבריו הישנים, ובהם דני, אהובתו המיתולוגית, כדי שיסייעו לו להציל את אסטרה מהרודן.

אין תמונה
מי יציל את אסטרה?

ההכנות לסרט כללו סדנאות אימונים מפרכות, על מנת לאפשר לשחקנים לבצע את הפעלולים בעצמם. צילומי הסרט נערכו בים המלח, במרתפים סודיים שנחפרו בשנות ה-50. עולם התוכן של הסדרה הומצא מחדש לקראת הסרט, בניסיון להפתיע את המעריצים האדוקים.

"גאליס" עלתה לשידור לראשונה ב-2012 בערוץ הילדים ותיכנס בקרוב לעונתה החמישית. הסדרה נחשבת למצליחה ביותר בתולדות ערוץ הילדים מבחינת אחוזי צפייה והזמנות VOD. סמדר שיר כתבה שלושה סיפורי ילדים מצליחים המבוססים על הסדרה ולאחרונה היא נמכרה לשידור באיטליה ול-13 מדינות בדרום אמריקה.
הסרט הופק ע"י דורי מדיה פארן וערוץ הילדים ומופץ בישראל על ידי חברת סרטי יונייטד קינג בבעלות משה אדרי ולאון אדרי.