HBO הולכת וחודרת בחודשים האחרונים לז'אנר סרטי התעודה עם יצירות מעוררות תהודה כמו "הסיינטולוגיה וכלא האמונה" ו"האזרח האמונה". כעת נראה שגם נטפליקס עושה צעדים באותו כיוון, וסרט תיעודי חדש שעלה לשירות הווידאו בימים האחרונים כבר מכה גלים.

הסרט, "Hot Girls Wanted" ("דרושות נערות לוהטות"), עוסק בתעשיית פורנו החובבנים (amateur porn) ובנשים הצעירות המועסקות בה. הסרט לוקח את הצופים לתוך עולמם של כוכבות סרטי הפורנו – צעירות חסרות ניסיון בגילי 18-21 שנשאבות לתוך התעשייה מבלי לדעת מה מצפה להן. על פי הסרט, ארבעת אתרי פורנו החובבנים המובילים בעולם זוכים ל-41 מיליון צפיות מדי יום.

"בכל יום נערה נוספת הופכת לבת 18", נפתח הטריילר לסרט בתובנה מדהימה – ואולי, בעצם, מצערת מנקודת המבט שממנה היא נאמרת. אחת הצעירות מספרת כיצד נתקלה במודעת דרושים ("זה היה תחת 'עבודות ברדיו ובטלוויזיה'") ולא הבינה מה קורה עד שעלתה על המטוס. "זה כל כך מוזר", אומרת צעירה אחרת, "אבל זאת העבודה שלי". "יותר ויותר צעירות עושות את זה", מסכם אחד הדוברים, "זה נהיה מיינסטרים".

"Hot Girls Wanted", אותו ביימו ג'יל באואר ורונה גרדוס והפיקה השחקנית ראשידה ג'ונס, עורר הדים כבר עם הקרנתו בפסטיבל סאנדנס האחרון. ב"וראייטי" נכתב על הסרט כי היא "יכה בהלם את הצופים ויעורר בהם זעם במידה זהה". ב"אל. איי. טיימס" נכתב כי זהו "מבט בסגנון הסינמה וריטה על העולם המטריד והנצלני של פורנו החובבנים". בנטפליקס אמרו כי "הסרט נעשה לא רק כדי לחשוף את העסק הנורא הזה, אלא גם כדי לשמש כאזהרה לצעירות ולהורים על כך שהזדמנויות טובות, בעיקר ברשת, הן לעולם לא כמו שהן נראות".