אם קראתם את "הארי פוטר ומסדר עוף החול" והגעתם למין סוער בין הארי והרמיוני או לרגע שבו רון שוקל להתנסות בנקרופיליה - כנראה שאתם קוראים את הספר הלא נכון. וזה בדיוק מה שקרה לכריס צ'אפל, צעיר ניו יורקי שהחליט להצטרף באיחור אופנתי לתופעה שכבשה את העולם, ולהתחיל לקרוא את סדרת הספרים. אך כשהגיע ל"מסדר עוף החול" והתחילו לצוץ תכנים קצת (הרבה) יותר בוטים - נורה אדומה קטנה נדלקה. 

למרות ההפתעה מקווי העלילה הקיצוניים שצצו פתאום, הוא האמין שזאת ההתפתחות הטבעית של סדרת הספרים - בכל זאת, ממה ששמע מחברים, הוא ידע שהספרים אמורים להפוך אפלים ובוגרים ככל שהסדרה מתקדמת - אך מידי פעם הספקות התחילו לקנן בתוכו. הוא פנה לחברתו מעריצת "הארי פוטר", ורק אחרי שהתחיל לתאר לה כמה התפתחויות מטרידות במיוחד בעלילה - החברה הבינה שהוא קרא בטעות ספרות מעריצים של "הארי פוטר" ועשתה את מה שכל חברה טובה הייתה עושה - העלתה את זה לטוויטר כדי שכולנו נוכל לצחוק ביחד. 

בין הפרטים שצ'אפל חשב שנכנסו לספרים יש כמובן את סצנת המין הגרפית בין הרמיוני והארי, את נושא גיל ההסכמה לקוסמים (15, אם אתם מתעניינים) ואת העובדה שהרמיוני שלחה להארי תמונות שלה בביקיני. הוא חשב גם שדאדלי התאבד בקפיצה מגג בית ספרו, בזמן שהיה תחת השפעת הלחש אימפריוס (שמעניק שליטה על מוחו של הקורבן). מערכת יחסים רומנטית (ומינית) בין דראקו לג'יני תפסה חלק חשוב בעלילה, והשניים אף זייפו סצנת אונס כחלק מתחבולה מתוחכמת.

החלק המטריד ביותר בסיפור האלטרנטיבי שקרא צ'אפל נוגע לרון: במקרה הזה, רון מאוהב בהרמיוני, אך לא יכול לממש את אהבתו בגלל שהיא כבר במערכת יחסים עם הארי, ובתגובה מנסה דראקו לשכנע את רון להצטרף לצד של וולדמורט, להרוג את הרמיוני ולבצע מעשים אסורים ומזעזעים בגופתה הקרה.


אם סצנות המין וההתעללות לא גרמו לו לתהות מה הוא לעזאזל קורא, זה הרגע שכל אדם סביר יאמר "פה חשדתי". מצד שני, יש סיכוי שברגעים אלה ג'יי. קיי רולינג חושבת על אפיקי הכנסה נוספים עם זליגה לתחומי הארוטיקה - לפחות היא יודעת שיש קהל.

mako תרבות בפייסבוק