שבוע הספר ה-54, שהחל היום (רביעי) ויימשך עד ה-13 ביוני, הוא שבוע הספר השני מאז יציאת החוק להגנת הספרות והסופרים שנכנס לתוקף בשנה שעברה. נכון לעכשיו, הוא עדיין נותן הזדמנות חד-פעמית לקנות את הספרים המוגנים בחוק בהנחה משמעותית.

אירועי שבוע הספר השונים יתקיימו בכ-40 ערים ברחבי הארץ, כאשר האירועים הגדולים יתרחשו בתל אביב, ירושלים וכפר סבא. בתל אביב ייערכו האירועים בכיכר רבין ויציגו בין השאר מופעי ילדים שונים שיתקיימו מדי ערב בשעות 18:15 ו-19:15. ב-13 ביוני בין 18:00 ל-22:00 יערוך מוזיאון תל אביב בגן הפסלים הפנינג מכירה של ספרי אמנות וקטלוגים מהספרייה ומחנות המוזיאון. 

בירושלים יתקיים היריד ברחבת "התחנה הראשונה" ויכלול, מלבד הפעלות לילדים, גם מופעים מוזלים המתקיימים במסגרת "פסטיבל ישראל", בין ה-7 ל-11 ביוני, בשעות 19:00 ו-21:00. בין המופיעים: מיכאל גריילסאמר, ריף כהן, ורוני פיטרסון שיארח את אפרים שמיר.

ומה עם המבצעים?

  • בדוכני הוצאת עם עובד בערים הגדולות יימכרו הספרים שאינם בתקופת ההגנה במבצע 1+1, וספרי הילדים יוצעו במסגרת מבצע של 3 ב-100. ספרים בתקופת ההגנה ימכרו ב-20 אחוזי הנחה. במידה ולא הצלחתם להגיע לירידים, תוכלו ליהנות מהנחות דומות גם באתר האינטרנט של החברה.
  • גם בהוצאת הקיבוץ המאוחד יימכרו שלושה ספרים במאה שקלים, למעט הספרים שמעוגנים בחוק הספרים - עליהם יש 20 אחוז הנחה.
  • מבצע זהה יתקיים גם בהוצאת כנרת זמורה ביתן למשך ה-10 הימים הקרובים.
  • סטימצקי מציעה 3 ספרים ב-99 שקלים, ו-20 אחוזי הנחה על כל הספרים המוגנים והנחה נוספת של 5 אחוזים לחבר המועדון, שגם יוכלו לרכוש את 12 רבי המכר של השנה האחרונה במחירים של בין 19.9 ל-24.9 שקלים. בין הספרים: "קיצור תולדות האנושות", "אשמת הכוכבים", "על הדברים החשובים באמת", "ואל אישך תשוקתך" ו"קפקא על החוף". כל הספרים בעברית שאינם מוגנים נמכרים ב-25 אחוזי הנחה.
  • רשת "צומת ספרים" תציע 3 ספרים ב-99 על מגוון של 3,000 ספרים, ביניהם ספרי בישול, פרוזה, ילדים ועיון. ספרים שמוגנים בחוק יימכרו ב-20 אחוז הנחה. המבצעים בחנויות יתקיימו עד סוף החודש.