יחסית לאדם שעומד מאחורי אחת מהסדרות המצליחות ביותר כיום, וכששני ספרים נוספים עדיין נמצאים בתהליכי כתיבה, ג'ורג' ר. ר. מרטין, מעורב בלא מעט פרויקטים.

הסופר, שכתב את "שיר של אש וקרח", סדרת הספרים ששימשה השראה לסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס", החל לגייס תרומות ל-"Wild Spirit Wolf Sanctuary", ארגון שמטרתו להציל זאבים בניו מקסיקו. מרטין חבר לאתר גיוס הכספים Prizeo שמציע פרסים על כל רמה מסוימת של תרומה. כל מי שיתרום יזכה להכנס להגרלה שהפרס עליה היא טיסה לניו מקסיקו ומפגש עם מרטין בעצמו. הזוכה המאושר יוכל לשאול את מרטין כל מה שירצה על הספרים או סדרת הטלוויזיה.

ג'ורג' מרטין (צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL)
הדברים שאני מוכן לעשות למען האהבה | צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL
פרסים נוספים הם חולצות של הקמפיין (50 דולר), מפה של ווסטרוז חתומה על ידי מרטין (רק 450 דולר והיא שלכם) ואפילו אחד מהכובעים המפורסים של הסופר עצמו, תמורת 7,500 דולר. הפרס הגדול שמור למי שיסכים לתרום 20,000 דולר (זה המקום לציין שבאתר מופיע סימן היורו ליד הסכומים המבוקשים, על אף שבכל הפרסומים הרשמיים מדובר בדולרים). התורם יזכה בדמות שתקרא על שמו בספר החדש בסדרת "שיר של אש וקרח", דמות שתיהרג כמובן בצורה מחרידה. בנוסף, התורם יוכל להחליט בעצמו מה יהיה הסטטוס החברתי של הדמות (אתם מעדיפים שהיא תהיה ליידי או זונה? איכר או אביר?). החתונה האדומה, גרסת המעריצים.