חיכוך נוסף בין מירי רגב ועולם התרבות: היום הודיעה שרת התרבות כי היא מבקשת ״לבחון את העלאת ההצגה ׳פלסטין שנת אפס׳ בפסטיבל עכו״, זאת על רקע טענות כי ההצגה שאמורה לעלות בפסטיבל (שייערך בחג הסוכות) מעבירה מסרים החותרים תחת ערכי מדינת ישראל. ״פלסטין שנת אפס״, אותה כתבה עינת ויצמן, מוצגת על ידי יוצריה כקומדיה תיעודית המביאה את סיפורו של שמאי בניין המחליט לעמוד את הנזקים של הבתים הפלסטיניים שנהרסו או נפגעו ברחבי ישראל, כאשר במהלך מסעו הוא עובר מירושלים ועד עזה וכותב דו״ח על ההרס שראה. ההצגה מובאת בשפה הערבית ואת המוזיקה להצגה חיבר המוזיקאי תאמר נאפר שעמד רק לפני שבועיים במרכז הסערה שחוללה רגב בטקס פרסי אופיר.

השרה רגב למדה על תכני ההצגה דרך מכתב ששלח אליה ואל ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, פעיל הימין שי שמאי גליק המשמש גם כמנכ״ל ״בצלמו״, ארגון זכויות אדם יהודי. בפוסט שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב בין היתר: ״ארגון Zochrot / זוכרות / ذاكرات שקורא להשמדת המדינה היהודית ולהצפתה במליוני פליטים מעלה הצגה מיוחדת ב פסטיבל עכו -Acco Festival הקרוב על זוועות שצהל מחולל לפלסטינים ועל כך שהוא הורס את בתיהם בעזה וכו׳. את זה שמהבתים האלה ירו טילים הם שוכחים להציג .או יצאו מהם רוצחים״. 

רגב סיכמה עם ראש העיר לנקרי כי העירייה תבצע בחינה מחודשת של ההצגה הצפויה לעלות במסגרת הפסטיבל, כמו כן השרה הנחתה את ראשת מינהל התרבות לצפות בההצגה ולבחון אם אכן יש בה תכנים מסיתים הפוגעים במדינה ובסמליה. השרה מסרה כי "כפי שאמרתי בעבר יש אבחנה ברורה בין חופש ביטוי לחופש מימון. אף מדינה, גם מדינת ישראל לא תממן מופעים החותרים תחת קיומה".

מפסטיבל עכו לתיאטרון אחר ומעיריית עכו נמסר בתגובה: "לאורך כל שנות קיומו של פסטיבל עכו לתיאטרון אחר הועלו הצגות ששיקפו מגוון רחב של דעות, תפיסות תיאטרוניות וחירות היצירה שזה אחד מתפקידיו הבולטים של התיאטרון והאמנות. עיריית עכו והנהלת הפסטיבל אינם מתערבים בתכנים האומנותיים של הפסטיבל ושומרים על חופש הביטוי והיצירה. כמו כן, רפרטואר ההצגות נבחר אך ורק על ידי המנהל אמנותי בשיתוף הועדה אומנותית הנהלת הפסטיבל סומכת על מקצועיותם. כבכל שנה, במידה שיימצא שתוכנה של הצגה עומד בסתירה לחוק, העירייה פועלת כנדרש".