ערב השנה החדשה הוא שעתו היפה של כל בית עסק ברחבי העולם, הזדמנות לדפוק קופה על קהל חוגגים שרק מחפש תירוץ להילולה. לכן, מדי שנה, בלילה של ה-31.12, תוכלו למצוא אותנו ממורמרים בבית, עם כוס קאווה, בייגלה עבש, פוך ובינג' של הסדרה החמה של החורף. אבל השנה החלטנו לחרוג ממנהגנו, וחיפשנו אלטרנטיבות ששווה לצאת לכבודן אל הקור ולחגוג בהן את חגו של סילבסטר האנטישמי. אחרי הכל, אם השנה נפתחת כמו שצריך, זה אומר, כביכול, משהו טוב גם על המשכה.

1. ציפורלה הסטודנטיאלית

מופעי הקאלט של אנסמבל ציפורלה הם מאסט. אם טרם צפיתם, זה הזמן, ואם כבר הייתם באחד המופעים שלהם – כדאי שתצפו שוב. עבור ערב השנה החדשה האנסמבל מציג מופע חדש בשם "עקיצה טבעית - hit man 2016". אחרי ההופעה תתקיים מסיבת ענק עם אלכוהול במחירים שסטודנטים יכולים להרשות לעצמם. האירוע אמנם מטעם אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, אבל כולם מוזמנים – גם מי שתוקפה של תעודת הסטודנט שלו פג בעשור הקודם.

מתי: פתיחת דלתות ב-20:30, המופע יתחיל ב21:30. המסיבה מתחילה ב-23:15

איפה: אולם סמולרש, אוניברסיטת תל אביב

עלות: הופעה + מסיבה - 55-65 ש"ח לבעלי כרטיס סטודנט של אוניברסיטת ת"א, 60-70 ש"ח לבעלי כרטיס סטודנט אחר, 75-85 ש"ח לבני זוגם, 100-120 ש"ח לאורחים.
כרטיסים למסיבה בלבד - 40 ש"ח, 45 ש"ח, ו-50 שקלים לאורחים

2. רוק מהבוידעם בבאר שבע

מה שתפס את עיננו באירוע הזה הוא מקבץ האמנים שמחזיר אותנו לימי שלהי הניינטיז בואכה תחילת המילניום, זמן טוב לחזור אליו לכל הדעות. "אביב גפן והתעויוט", "היהודים" ו"מרסדס בנד" הם ההיי לייט של פסטיבל "רוקפסט", בחימום יופיעו הרכבים מקומיים כמו "פינקי" וצחי אלוש, ולאחר מכן תתקיים מסיבת סילבסטר אל תוך הלילה.

מתי: החל מ-19:00

איפה: אולם הקונכייה, באר שבע

עלות: 120-260 ש"ח

3. שי אביבי במופע על זוגיות

"באושר ובעושר", המופע של שי אביבי ומיכל ליבדינסקי, התחיל בסלון הביתי של הזוג בפרדס חנה ולאחרונה חגג את ההופעה ה-200. המופע הוא אוסף מערכונים קצרים העוסקים בזוגיות על כל פניה.

מתי: 21:30

איפה: צוותא, תל אביב

עלות: 85 ש"ח

4. מאלתרים עם עוז זהבי

חברי קבוצת 3FALLING, שחקני אימפרובציה, בערב מיוחד לשנה החדשה. אלון נוימן, ענבל לורי, רועי צדוק ומולי שולמן, בתוספת שחקן חיזוק בשם עוז זהבי יאלתרו הצגת תיאטרון בהשראת רעיונות מהקהל.

מתי: 21:30

איפה: מרכז ענב לתרבות, תל אביב

עלות: 100 ש"ח, 80 ש"ח לחיילים, סטודנטים ותושבי תל אביב

5. אפריקה באירופה

אוכל טוב ומוזיקה טובה, כנראה לא צריך יותר מדי מעבר לזה. גלעד כהנא ו-DJ יואב סער מ"גארדן סיטי מובמנט" מתארחים ב"קפה אירופה".

מתי: ניתן להגיע החל מ-19:00

איפה: קפה אירופה, רוטשילד 9, תל אביב

עלות: כניסה חינם. למגיעים החל מ-20:30 חובת מינימום הזמנה לאדם של 199 ש"ח

6. אלקטרוני במדבר

הופעה של ההרכב האלקטרוני "מטבוחה פרוג'קט" ב"פאב 40" בקיבוץ טללים. אחרי המופע, שיתקיים בחצר ההופעות המקורה של המתחם, ממשיכים למסיבת טראנס עם ליין אפ ארוך ומאתגר. מומלץ להגיע עם בגדים חמים.

מתי: 21:30

איפה: פאב 40, קיבוץ טללים

עלות: 40 ש"ח במכירה מוקדמת, 50 ש"ח ביום האירוע, 60 ש"ח בקופות

7. הרכבי אינדי - "לכלוך באוזן" באוזן בר

ליין האינדי המיתולוגי של לאון פלדמן חוזר לערב שכולו להקות בועטות – מרתון הופעות של שמונה הרכבים, ביניהם: "ShittyCT", "ספוטניק היי פיי" ועוד.

מתי: פתיחת דלתות - 21:00, הופעה ראשונה - 22:00

איפה: האוזן בר, קינג ג'ורג' 48, תל אביב

עלות: 50 ש"ח, 45 ש"ח דרך האתר של האוזן בר

8. לילה עם פולנסקי

החודש התקיים פרוייקט מחווה רב אירועים לבמאי הפולני רומן פולנסקי, פרי יוזמתו של המכון הפולני. בערב הנעילה יוקרנו סרטים קצרים מוקדמים של פולנסקי, בליווי מוזיקה חיה שיצרו המוזיקאים נועם ענבר, אריאל ארמוני ואדם שפלן. לחובבי הז'אנר, פשוטו כמשמעו.

מתי: 21:30

איפה: סינמטק תל אביב, שפרינצק 2, תל אביב

עלות: 45 ש"ח, חינם למנויי סינמטק תל אביב

9. האשראי והכלב

למי שאוהב לחגוג ובגדול, הנה כמה שמות שיעשו את העבודה: מועדון "החתול והכלב" יוצא מהמאורה ומתארח ב"האנגר 11" למסיבה בשיתוף אמריקן אקספרס. ינגן DJ הרנן קטאנו – SUDBEAT בואנוס איירס.

מתי: 22:00

איפה: האנגר 11, נמל תל אביב

עלות: 180 ש"ח, 120 ש"ח במכירה מוקדמת ללקוחות אמריקן אקספרס (פלוס כוס קאווה חינם)

10. מסיבת כיתה ד' בלוקיישן מפתיע

Meanwhile, בצד השני של העיר, ליין "מסיבת כיתה ד'" ממלא את החלל הריק של "החתול והכלב" שמפזזים באותם רגעים בנמל תל אביב. מדובר בשיתוף פעולה עם הליין הוותיק NEW LIFE, שהוליד הפקה שכולה הלל למועדונים המיתולוגיים של האייטיז – הפינגווין, השירוקו, הקולוסיאום ועוד. המוזיקה בהתאם – עם גל חדש, דארק וויב, סינת'פופ ועוד.

מתי: 22:30

איפה: החתול והכלב, קרליבך 23, תל אביב

עלות: לרשומים ולחברי הליינים - 50 ש"ח עד השעה 23:30, לאחר מכן 60 ש"ח

11. נשף סיקסטיז

להקת Nisht Gebakt (מרינה פיינגולד, אלי לב ועוזי אברהם) בקאברים לשירי החיפושיות והסיקסטיז. לחובבי הנוסטלגיה. בר חופשי של בירה, יין וכיבוד קל.

מתי: 21:30

איפה: מועדון הביט, חיפה

עלות: 130 ש"ח בהזמנה מראש: 04-8107107

12. קאמבק משדרות

במסגרת סיבוב האיחוד של הלהקה האגדית טיפקס, תגיע הלהקה למופע סילבסטר ישראלי משהו בקרית מוצקין. אם גם אתם חושקים בקצת "הרבי ג'ו כפרה" בערב הכי לא יהודי של השנה, זה בדיוק המקום עבורכם.

מתי: 21:30

איפה: היכל התיאטרון קריית מוצקין

עלות: 199 ש"ח