דמיינו לעצמכם קוראים את "50 גוונים של אפור", רק שאת התפקיד הראשי ממלא לא אחר מהארי סטיילס, חבר להקת "וואן דיירקשן". זה מה שעשתה אנה טוד, אמריקאית בת 25 שנשואה לאיש צבא. טוד הפכה את הפנטזיות שלה על כוכב הפופ לסיפור בהמשכים (פאנפיק) בשם "After", שזכה למיליארד קריאות והוכתר כבר כיורש העדכני של "50 גוונים של אפור". בהתאם למקור, גם "After" יהפוך ככל הנראה לסרט קולנוע לאחר שבאולפני פרמאונט קנו את הזכויות לספר ומינו את ג'ניפר גיבלוט ("סטפ אפ") ואדם שנקמן ("שוב בן 17", "השיר האחרון") למפיקים.

"קראתי ספרות מעריצים ב- Wattpad (קהילה וירטואלית בה לכל אדם ישנה אפשרות לפרסם סיפורים שכתב) והרגשתי שהסיפורים לא עדכניים. התחלתי לכתוב סיפורים משלי כדי לבדר את עצמי. לא חשבתי שאף אחד יקרא את זה", סיפרה טוד על תחילת דרכה לחדשות E!.

After
בדרך לקולנוע
מכיוון שהיא מעריצה גדולה של הלהקה החליטה טוד להשתמש בסטיילס כהשראה לסיפור שלה, כששאר חברי הלהקה גם מככבים בה. "טסה היא סטודנטית בקולג'. זו לא אני, אבל יש לנו דברים במשותף", היא מספרת על הדמות הראשית. "הגבר נראה כמו הארי, אבל הוא סטודנט ולא חבר להקה. כל חברי הלהקה מופיעים בסיפור. ליאם הוא אחיו החורג של הארי וכולם מקבלים שמות פיקטיביים. זהו סיפור עדכני על החיים בקולג'. טסה היא בחורה מופנמת שגודלה על ידי אמה להיות מושלמת. הארי הוא הבחור הנרגן והחצוף שאין לו הרבה חברים. יש לו מערכת יחסים של אהבה-שנאה עם טסה. הם שונאים אחד את השני בהתחלה ורבים עד שהם מתאהבים. היא שוברת את החומות שלו". כמובן שהספר כולל גם לא מעט סצנות סקס. למרות שהן רחוקות ממשחקי השליטה של "50 גוונים".

הסופרת כבר חולמת על הליהוקים לגרסה הקולנועית ומעוניינת יותר מכל בסטיילס בעצמו לגלם את התפקיד הראשי, זאת למרות שלדעתה הוא עלול להיות מתוק מדי כדי להכנס לנעליו של הדמות היהירה. "דאגלס בות' הוא החלום השני שלי ("המבול") ואידיאנה אוונס (שחקנית וזמרת אוסטרלית) תלוהק כטסה".

הסיפור יתפרסם על גבי 4 ספרים, כאשר הראשון כבר ניתן לרכישה באנגלית.