שבעת האחים לבית משפחת "לוס ויואנקוס" הספיקו כבר להופיע בפני יותר משני מיליון צופים על פני 45 מדינות. הבשורה שהביאה הלהקה הצעירה אל עולם הפלמנקו והמחול בכלל, טמונה באופן שבו הם לוקחים את הפלמנקו למחוזות אחרים, עם פרשנויות מרתקות וקצביות, וסגנון מחול חדש של ממש - שנוצר מהשילוב שבין וירטואוזיות טכנית, אפקטים חזותיים מרשימים וגם - אי אפשר בלי - הרבה כישרון. 

אחרי שהפיעו במקומות רבים בעולם במופעי אומניות במה שונות, והתפזרו לקריירות סולניות נפרדות, הגיעה שנת 2005, בה החליטו האמנים להתאחד. מאז שעמלו על הכירואגרפיה של המופע הראשון שלהם, הם הספיקו לקטוף פרסים נחשבים כמו פרס הרקדנים הטובים ביותר בתחרות הפלמנקו הספרדי, פרס על הפרשנות המוזיקלית הטובה ביותר בפסטיבל המוסיקה הבינלאומי Kiwanis ואפילו בשיא גינס - על קצב מהירות הרגליים המהיר ביותר בעולם.

שבעת האחים - הלהקה זוכת הפרסים
והנה שם, שבעת האחים. באדיבות לוס ויואנקוס

אליאס, יהודה, יהושוע, כריסטו, ישראל אהרון וג'זו, שהופיעו בעבר בישראל, נולדו למשפחה של מוסיקאים נודדים שינקו מחול ומוזיקה משחר ילדותם. כיום, קהל שלהם כולל סלבס כמו אנטוניו בנדרס והנסיכה סטפני ממונקו, ורפרטואר ההופעות שלהם כולל לילות סוחפים במוקדי תרבות חשובים כמו היכל ברסי בפריז, הופעה עם התזמורת הפילהרמונית של דורטמונד בגרמניה ועוד. 

המופע: נצח 

מופע AETERNUM שמשמעותו היא נצח, הוא מטאפורה לחיי הנצח שמעניקה האמנות לאדם. המופע משלב בין הפלמנקו, ריקוד סטפס, מחול, פולקלור ואומנות לחימה, בליווי פסקול מרהיב בהפקתו המוזיקלית של המלחין המוערך פרננדו ולאסקז (מוזיקה: בית היתומים) בשיתוף פעולה עם התזמורת הסימפונית של בודפשט. 

צפו כאן בקטעים מהמופע >>

 לוח הופעות בישראל

 24.2.16 (רביעי) 25.2.16 (חמישי) - בית האופרה המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב, 20:00

26.2.16 (שישי) - בית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב, 14:00.

27.2.16 (שבת) - בית האופרה,המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב, 16:00 ו - 21:00.

29.2.16 (שני) - תיאטרון ירושלים (שרובר), 20:30

1.3.16 (שלישי) - המשכן לאמניות, אשדוד, 20:30

2.3.16 (רביעי) - אודיטוריום חיפה, 20:30

3.3.16 (חמישי) - המשכן לאמנויות הבמה, באר שבע, 20:30