שבע שנים אחרי הספר שסיים את הסדרה המיתולוגית שלה, חוזרת ג'יי קיי רולינג לביקור קצר בעולם הקוסמים עם סיפור קצר המעדכן אותנו בקורותיהם של הארי, רון, הרמיוני וחבריהם, שנמצאים בעשור הרביעי לחייהם. הסיפור פורסם היום (שלישי) ב- Pottermore, האתר הרשמי של הסופרת ומוצג מנקודת מבטה של אחת הדמויות הצבעוניות האחרות בספר.

רולינג שכתבה בשבועות האחרונים שורה של מאמרים וטורים שליוו את "גביע העולם בקווידיץ'", במקביל למשחקי המונדיאל בברזיל, עשתה זאת תחת הקרדיט של ריטה סקיטר, כתבת הרכילות החטטנית של "הנביא היומי". סקיטר דיווחה ממשחקי ההכרעה של הטורניר והחליטה להתעכב על הופעתם של הסלבס הגדולים ביציע.

הארי, שעומד לחגוג את יום הולדתו ה-34, מתואר במאמר כמי ממשיך לדבוק במשקפי הראייה הפשוטים שלו גם כששיערו מתחיל להאפיר, ושלצלקת הברק על מצחו נוסף גם חתך בולט מעל לחיו הימנית. רון מתואר כמי שמתחיל לאבד את שיערו השופע, ורק הרמיוני ממשיכה להתקדם עם מינוי טרי למשרת מנהלת המחלקה לאכיפת חוקי קוסמות.

אין תמונה
נבדלוס
רכילות נוספת מבית סקיטר מעלה תהיות לגבי חוזק הנישואים של הארי וג'יני וויזלי (שלא הגיעה עם בן זוגה) ותהייה האם הצלקת שבפניו היא תוצאה של ריב בין השיים. גם ספקולציות על בריאותו המנטלית של רון מוזכרות בידיעה, שהודיע על עזיבת המשרה במשרד הקסמים מסיבות שסירב לפרט. לאור הסגנון הספקולטיבי של סקיטר, לא היינו ממהרים לקחת את המידע הזה ברצינות, אבל בהחלט משעשע להיזכר בו.

רולינג הצהירה פעמים רבות שמיצתה את עולם הקוסמים וכי אין בכוונתה לשוב לסיפור בעתיד. את הידיעה היא סוגרת עם עקיצה לאנשי רכילות באשר הם, זכר לתקרית בה תבעה צלם פפראצי שצילם את בנה ללא אישור. את הסיפור המלא תוכלו למצוא באתר (דרושה הרשמה בחינם).