אין תמונה
שמונה שנים עברו מאז שקוראי "הארי פוטר" בכל רחבי העולם העבירו דף באצבעות רועדות ומצאו את עצמם מול הכותרת המצמררת "19 שנה אחרי", או במילים אחרות – האפילוג שחותם את הסדרה. הארי, רון והרמיוני הם אנשים מבוגרים עכשיו. השניים האחרונים נשואים אחד לשני באושר, ויש להם שני ילדים – הוגו ורוז. גיבורנו נשוי גם הוא להייסקול סוויטהארט שלו, ג'יני וויזלי, והם כבר הספיקו להעמיד שלושה צאצאים עם מורשת קרב כבדה מאד על כתפיהם: לילי - הקרויה על שם אמו של הארי; אלבוס סוורוס – על שם שני מנהלי הוגוורטס די חשובים ששמות המשפחה שלהם הם דמבלדור וסנייפ; וג'יימס סיריוס – על שם האב והסנדק של הילד (שדווקא נשאר בחיים). באפילוג, שעל פי חישוב פשוט מתרחש בשנת 2017, שתי המשפחות ממתינות לרכבת ההוגוורטס אקספרס ברציף תשע ושלושה רבעים שבתחנת קינגס קרוס. אלבוס סוורוס נכנס לשנתו הראשונה בהוגוורטס בעת שאחיו הבכור, ג'יימס סיריוס, מתחיל את שנתו השלישית וכבר מתפז"ם עליו לגמרי.
מדובר, כנראה, בפרק הכי שנוי במחלוקת בכל סדרת הספרים מבחינת הפופולריות שלו בקרב המעריצים. רובם חושבים שהוא קיטשי, סתמי ומיותר. היום, בכל אופן, הם הרוב הדומם.
אתמול לא שכחה הסופרת ג'. ק. רולינג לברך את ג'יימס עם תחילת לימודיו בבית הספר לקוסמים. "אני באדינבורו", צייצה בטוויטר, "אז אם מישהו נמצא בקינגס קרוס - הוא יכול לאחל לג'יימס ס. פוטר בהצלחה ממני? הוא מתחיל ללמוד בהוגוורטס היום".

הציוץ הקטן הזה עורר היסטריה טיפוסית בקרב קהילת הפוטריסטים, שנוטים להגיב בדרמטיות תהומית לכל עצם שזורקת להם המלכה האם מאז שהותירה אותם נתונים לחסדי עולם המוגלגים המבאס.


"או מיי גאד, באמת עברו 19 שנים????"
(לא)


"את שומעת אותי בוכה?"
(נראה שלא)
אלה ועוד רבים מילאו את הרשתות החברתיות, בליווי כל קשת האימוג'יז הבוכים - קצת כמו קבוצת וואטסאפ משפחתית ממש גדולה שמשתוללת עם עלייתו לכיתה א' של הבן הבכור. 
גם האב המאושר הצטרף למצייצים בתפילה.


"רק לא סלית'רין, רק לא סלית'רין"

לא ברור ממה הארי מודאג; אנחנו כבר יודעים שג'יימס סיריוס התמיין לגריפינדור, אז אין צורך לאיים עליו שלא יבייש את שם המשפחה. לא נותר אלא לקוות שגם שוריינה לו משבצת בקבוצת הקווידיץ', ובאופן כללי שיילך בדרכי אביו האהוב - רק עדיף בלי הקטע הזה של כמעט למות בסוף כל שנה. תביא כבוד, ג'יימסיריוס, ומסור את אהבתנו לפרופסור לונגבוטום!