הפתעה בעולם התיאטרון והתרבות הישראלי: נעם סמל, מנכ"ל התיאטרון הקאמרי ב-24 שנים האחרונות, הודיע אחר הצהריים על רצונו לסיים את תפקידו. בהודעה אותה מיען ל"שחקנים, עובדים, יוצרים, וחברים לדרך", סיפר סמל כי הודיע למועצת הנאמנים של התיאטרון שיסיים את כהונתו כמנכ"ל במועד שיוסכם מראש יחד עם הוועד המנהל. "25 שנים הם פרק חיים נכבד" כתב סמל, "ואני אסיר תודה על ההצגה הגדולה שבה ניתן לי לתת את הנשמה, כי אין הצגה בלי נשמה". הוא סיים את מכתבו במילים: "אני אמשיך לצחוק ולבכות איתכם גם בהיותי בתפקיד חשוב לא פחות – הקהל. שלכם באהבה ובהצדעה".

שרת התרבות מירי רגב מיהרה להגיב לעזיבה ומסרה כי "נעם תרם רבות וטובות לתאטרון הקאמרי והצליח למצב אותו כאחד התאטרונים הטובים ביותר במדינה. נעם מנהל את תאטרון הקאמרי משנת 1992. בתקופת ניהולו הוא שם דגש על מחזאות ישראלית מקורית ועל התמודדות עם נושאים בוערים בחברה הישראלית". רגב לא שכחה להתייחס גם לרפורמה בניהול התיאטראות עליה היא עובדת בימים אלה: "בתפישת עולמי, יש, לאחר כהונה קצובה, ליצור תחלופה בהנהלות מוסדות התרבות  תוך מתן מקום לדור חדש  של מנהלים להמשיך ולהוביל,  באופן שיכבד את מורשתו של הדור הקודם  ובד בבד יצור כווני התפתחות חדשים וחדשניים".

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, התייחס גם הוא להודעה המפתיעה ומסר: "נעם סמל והקאמרי עבורי הם כמעט מילה נרדפת. ב - 24 השנים האחרונות נעם הצעיד את התיאטרון להישגים בלתי רגילים וזכה להערכה אומנותית בארץ ובעולם. תודתנו והערכתנו ובהצלחה בעתיד". יו"ר הועד המנהל שח התיאטרון, עו"ד עפר שחל כתב כי "תרומתו של נעם להפיכת הקאמרי לתיאטרון המוביל בישראל היא מכרעת ויחודית מאין כמותה. כשמו כן הוא: הסמל של התיאטרון. הקאמרי מנוהל למופת על ידי צוות עובדים מסור ומוכשר ואין לי ספק שהקאמרי ימשיך להוביל את עולם התיאטרון גם בשנים הבאות".

אנשים, דרור גלוברמן, השאלון, מירי רגב (תמונת AVI: מתוך אנשים, שידורי קשת)
סמל שם דגש על מחזאות ישראלית מקורית. שרת התרבות מירי רגב | תמונת AVI: מתוך אנשים, שידורי קשת

נעם סמל, יליד נס ציונה ובנו של ראש המועצה המיתולוגי יוסף סמל, יחגוג השנה את יום הולדתו ה-70. הוא בעל תואר במשפטים מ"האוניברסיטה העברית" בירושלים ובעברו שימש גם כאמרגן, מנכ"ל תיאטרון חיפה (בין השנים 1980-1988) וכקונסול ישראל בארצות הברית. סמל נשוי לסופרת והמחזאית נאווה סמל ואב לשלושה ילדים. עדיין לא ידוע מי יחליף את סמל בתפקידו.