זה כבר היה באוויר, אבל עכשיו זה רשמי: פוצץ המו"מ לרכישת סטימצקי בידי ארלדן (בעלת השליטה בכתר) וקרביץ - כך נודע ל"גלובס".

כפי שדווח פה בשבוע שעבר, במו"מ שהתמשך קרוב לחודשיים, התגלו קשיים רבים וכבר לפני שבוע הוא עמד בפני סיום. אבל כניסתם של גורמים נוספים למו"מ עוררה מחדש את רצונן של ארלדן וקרביץ לקנות את הרשת שמצויה במשבר קשה. עתה נסתיימו מאמצים אלה.

מוקדם יותר היום שיחררו גורמים מקורבים לסטימצקי מסרים כי הוחלט להפסיק את המו"מ עם קרביץ-ארלדן מאחר ש"יש הצעות טובות יותר".

עתה נראה שלא סטימצקי ומרקסטון, בעלת השליטה בה, יזמו את המהלך, אלא דווקא קרביץ וארלדן. זאת, למרות שהלילה התברר כי מרקסטון הצליחה לקבל הסכמה מחלק ממשקיעיה להעביר כסף נוסף שיאפשר לשחרר שעבודים שהקשו על קידום העסקה למכירת הרשת.

גורם המקורב לקרביץ מסר היום כי "בחברה הגיעו למסקנה שמצבה של סטימצקי לא יאפשר את רכישתה בלי התערבות בית משפט והגנה מפני נושים".

לגבי ההדלפה בקרבת הרשת כי הוחלט להפסיק את המו"מ, ציין אותו גורם כי "קרביץ ארלדן הודיעו שהדחייה היתה מצידם ולא מצד סטימצקי. רק לאחר ההודעה של ארלדן וקרביץ על הפסקת המו"מ, סטימצקי הדליפה שהיא יזמה את הפסקתו".