"מקהלת הצבא האדום על שם אלכסנדרוב" ש-64 חבריה נספו הבוקר בהתרסקות המטוס הרוסי היו אמורים להופיע בישראל בנובמבר 2017. המקהלה, שהייתה בדרכה להופעת חג מולד בפני חיילים רוסים בסוריה, הופיעה בעבר בישראל.

אדוארד שינקרבסקי, נציג חברת ההפקות EGOeast שהיה בקשר צמוד עם מנהלי הלהקה והיה אמור להפיק גם את ההופעה הקרובה, מסר: "מקהלת הצבא האדום המקורית, אחד מסמלי התרבות הבינלאומיים של אירופה, ריגשה עשרות אלפי ישראלים בהופעותיה בישראל. זהו הלם גדול עבורנו, בשנים האחרונות נוצרו קשרי ידידות עמוקים בינינו לבין ראשי המקהלה ורבים ממשתתפיה, אנו עוברים על שמות הנספים בתוכם חלק מחברי ההרכב שהופיעו בישראל ופשוט מסרבים להאמין. ליבנו עם משפחות הנספים ואנו מקווים שהמקהלה, שקיימת מעל ל-90 שנה, תמצא את הכוחות להתגבר על האסון ולהמשיך". כרגע לא ברור מה יעלה בגורל ההופעות המתוכננות.

מקהלת הצבא האדום על שם אלכסנדרוב איננה מקהלת הצבא האדום של הגנרל ויקטור אליסייב, שעתידה להופיע בישראל ב-19 בינואר ושהופעתה תתקיים כמתוכנן. המקהלה שחבריה נספו נוסדה בברית המועצות בשנת 1928 על ידי אלכסנדר וסלייביץ' אלכסנדרוב, פרופסור למוזיקה בקונסבטוריון של מוסקבה. היום מונה הלהקה למעלה מ-200 חברים - ש-64 מהם, כאמור, נספו בהתרסקות המטוס.