הזמרת ושחקנית התיאטרון, הקולנוע והטלוויזיה, גאולה נוני, הלכה הלילה (ראשון) לעולמה בבית החולים איכילוב לאחר מאבק במחלה קשה. לאורך השנים השתתפה בעשרות סרטים והצגות, כשהזכורה מביניהם היא בדמות חביבה שבתי בסרטו המופתי של אפריים קישון "סלאח שבתי" ב-1964.

נוני, ילידת 1942, גדלה ברמת גן והחלה להתעניין באמנויות הבמה כבר בגיל צעיר. אחרי שהות קצרה בחו"ל עם תום שירותה הצבאי, שבה לישראל ולוהקה לשחק ב"איי לייק מייק" ב-1961. הסרט היה לאחד הראשונים שזכו להצלחה מסחרית בישראל ונוני הפכה בעקבותיו להבטחה גדולה. במקביל זכתה לשבחים כשהצטרפה לתיאטרון הבימה ב-1962 וכיכבה במחזמר "איירמה לה דוס". לצד כישורי המשחק שלה, הוכיחה נוני גם את יכולותיה כזמרת כשהצטרפה לאריק איינשטיין בשיר "לי ולך" מתוך "סלאח שבתי".

לאורך השנים השתתפה נוני בהצגות מבית היוצר של מיטב התיאטראות בישראל, ביניהם: "קומדיה של טעויות", "סוף המירוץ", "נתן החכם", "הימים הכי טובים", "המובטל מלמעלה" ו-"אמי הגנרלית". ב-1994 שבה למסך הגדול כשכיכבה לצד זאב רווח בסרט "פאפא". בתחילת שנות ה-2000 מצאה את דרכה גם אל הטלוויזיה הישראלית עם תפקידים בטלנובלה "לגעת באושר" ב-2001 וב"בלו נטלי" ב-2010.

שרת התרבות, לימור לבנת, הביעה צער עמוק על מותה של נוני: "במשך עשרות שנים, מילאה גאולה שורת תפקידים מגוונת ומרתקת בזכותם הטביעה את חותמה בעולם הקולנוע והתיאטרון הישראליים. גאולה הפליאה בכשרונה, ותפקידיה כמו חביבה ב״סאלי שבתי״, תפקידה הראשי באירמה לה דוס, איי לייק מייק ורבים נוספים, נראו שנתפרו במיוחד עבורה וקיבלו חיים בזכותה. אהבתה האינסופית לבמה ולמסך, הדמויות שמילאה בכישרון רב ואופייה המיוחד, הפכו את גאולה לשחקנית מוכרת ואהובה כל כך. אני מוסרת את תנחומיי למשפחתה. יהי זכרה ברוך."

גאולה נוני הותירה אחריה בת – העיתונאית שרון נוני, שתי אחיות ושלושה נכדים. היא הייתה בת 72 במותה. ארונה יוצב היום (שני) החל מהשעה 14:00 על בימת אולם קאמרי 3. טקס ההלוויה ייערך בבית העלמין נחלת יצחק בתל אביב בשעה 16:00.