אחרי שהכירו על הסט של הסדרה המצליחה "זגורי אימפריה" והפכו לזוג לוהט, כעת נראה שהיוצר מאור זגורי והשחקנית חן אמסלם ישובו לשתף פעולה – הפעם על במת התיאטרון. "וואלה! סלבס" מדווחים הבוקר כי זגורי עומל בימים אלה על כתיבת מחזה חדש שיעלה בעונה הבאה בתיאטרון הקאמרי, בו עתידה לככב אמסלם בתפקיד חיילת בחיל המודיעין.

ההצגה "להתעורר" עתידה לגולל את סיפורם של קצינה במודיעין הצה"לי ושדרן רדיו פיראטי מכוחות המורדים הסורים הנלחמים למען החופש בימי האביב הערבי של 2011. בקאמרי אישרו ל-mako את הדברים, אך ציינו כי ההפקה נמצאת בשלבים מוקדמים מאוד, וכי הפרטים עדיין לא ברורים. זו הפעם הראשונה בה זגורי ייצור הצגה בקאמרי, אחרי שההצגה שיצר בבית הספר למשחק של סמינר הקיבוצים, "הומאז'", התארחה בתיאטרון. בשנה שעברה הודיעה התיאטרון כי זגורי אמור לביים בתיאטרון את "המחברת הגדולה" על פי ספרה של אגוטה כריסטוף.

חן אמסלם, בשיחה עם mako תרבות, נשמעה מסויגת: "אני לא יודעת כל כך מה לומר, זה ממש מוקדם מדי לדבר על ההצגה הזו". במקום על "להתעורר" המליצה לנו אמסלם לכתוב דווקא על הצגה אחרת בה היא מככבת בימים אלו, "חצוצרה בוואדי" על פי ספרו של סמי מיכאל בתיאטרון חיפה. הנה, כתבנו.

חצוצרה בוואדי תיאטרון חיפה #חזרות #שבועטוב

A photo posted by Chen Amsalem (@chenamsalem1) on