70 שנה לאחר שנכתבו, שיריו של המשורר היהודי-הונגרי גאבור אֵרדֵש מתעוררים לחיים ביוזמתו של הזמר טל סונדק. סונדק, זמר ויוצר שהתפרסם כשייצג את ישראל באירוויזיון 2001 עם השיר "אין דבר", שכל את אחותו שרון לפני כשלוש שנים ביום השואה, לאחר שנלחמה שנים רבות במחלת הסרטן. בעקבות זה, יום השואה קיבל משמעות חדשה עבור הזמר, שהחליט להנציח את אחותו בפרויקט מוזיקלי על ידי טקסטים של משורר שנספה בשואה. הוא פנה ל"יד ושם" בבקשה למצוא חומרים של ילדים שכתבו שירים בתקופת השואה, וקיבל לידיו 6 ספרים - ביניהם ספר שירים ששמו "בכל זאת אינני נפרד" של גאבור אֵרדֵש .

ארדש היה נער יהודי שנספה בשואה בהונגריה כשהיה בן 13 בלבד, ולו סיפור אישי דומה לאנה פרנק, אך בשונה ממנה הרגיש כי הוא נחנק בין קירות המסתור ונמלט החוצה - הישר לזרועות בריוני צלב החץ, ששוטטו ברחובות בודפשט וחיפשו אחר יהודים. אמו ההמומה, שניסתה לעצור בעדו, נתפסה אף היא והם נשלחו אל מותם בירי על גדות הדנובה.

 

בקליפ החדש לשיר "בכל זאת אינני נפרד", מתוך האלבום בהפקת קורין אלאל, מארח סונדק את כלת פרס ישראל ליא קניג שמקריינת ומככבת, ולצדה משתתפים גם בני נוער מלהקת צעירי דרום השרון. הקליפ ישודר היום (א', 15:30) במסגרת תכנית מיוחדת, "בכל זאת אינני נפרד", של מחלקת הילדים והנוער בערוץ הראשון, יחד עם להקת צעירי דרום השרון, אותה מנהל מוזיקלית טל.