מהלך לשיפור התדמית שנסדקה? רמי לוי מעלה הפקת בידור מסובסדת לכל המשפחה. ההפקה, בהשקעה מוערכת של כ-3.5 מיליון שקל, תכלול 50 מופעים שיתקיימו ברחבי הארץ בין החודשים מאי עד יולי. מדובר בהצגת קסמים, בשם 'ממלכת כישופיה' בסגנון לאס וגאס בהפקתו המשותפת וליווי מקצועי של אמן החושים שימי אטיאס.

בשלוש השנים האחרונות מעלה רשת רמי לוי שיווק השקמה מופע ילדים לחג החנוכה בעלות מוזלת של 19.9 שקל בלבד. גם הפעם כרטיסים למופע יעלו 19.9 שקל והם יימכרו לקהל הרחב דרך אתר הרשת וללא התניית קניה ברשת המזון, אולם הפעם מדובר בפרויקט חדש שאינו קשור לחג כזה או אחר ויוצג ב-25 יישובים, לעומת 4 בלבד בחנוכה.

"יצאנו בפרויקט, שיזמה ומובילה הבת שלי יפית ( פית לוי-אטיאס, מנהלת השיווק של רמי לוי שיווק השקמה), כדי לחזק את התרבות במדינת ישראל ולאפשר לאנשים שלא נחשפים לתיאטרון ולתרבות ללכת למופעים מהסוג הזה. מדובר במופע ברמה הכי גבוהה שיופיע בכל הארץ, עם דגש על הפריפריה, החל מקרית שמונה ועד נתיבות", אמר לוי ל-TheMarker.

מה יוצא לכם מזה?

"כלום. מה יותר טוב מזה שאנחנו משמחים אנשים?"

פעם יכולתם לקחת מהיצרנים כסף לחסויות, בעקבת חוק המזון שנכנס לתוקף זה לא אפשרי.

" לכל רשת יש תקציב פרסום. אחד רוצה לפרסם בעיתון, אחד בטלוויזיה ואנחנו רוצים לקחת את הכסף הזה ולהיטיב עם האנשים. כל יצרן שנותן לרשת השיווק הנחה ( הנחה ממחיר המחירון של המוצר)נותן בפנים גם הנחת שיווק. למשל אם יצרן נותן בסה"כ 10-20% הנחה ולפני חוק המזון, הוא היה נותן 2% לשיווק ופרסום, 2% לתקציב חגים וכך הלאה, אז עכשיו הכל מגולם בפנים".

זה אמור לשפר את התדמית שלך שנסדקה בזמן האחרון? למשל הפרסומים בפייסבוק של אלקי אלון והטענות הקשות שהוא כתב עליך, כתבות על תנאי העסקה ברשת.

"לא, קודם כל התדמית שלי לא רק שלא נסדקה, היא התחזקה מרוב זה שאנשים ניסו להשמיע דברים לא נכונים כלפיי. התקשורת לקחה דברים של אדם שסחט אותי ויש לו עבר של מעשים פליליים וכתבו שבכיר ברמי לוי העלה פוסט.

"כל כלי התקשורת העלו את הפוסט (של אלון) כי כל אחד רצה להיות ראשון, בלי לבדוק לעומק העניין את הטענות שהועלו. עשו מזה רעש בלי כלום, ועובדה שאין כלום ולא היה כלום ועובדה שבא משרד התקשורת ושיבח אותנו על איך שאנחנו מתנהלים ועובדה שלא קרה כלום עם כל הסיפור הזה.

"אלקי אלון העלה עוד פוסט על זה שאני נכנס לאתרים של שופרסל ומגה ואני בודק שם את המחירים - איזה בולשיט אחד גדול. הוא אמר שאנחנו עוקבים אחרי אנשים למרות שכל מערכות המעקב אחרי חברות ואנשים יושבות אצל פלאפון ולא אצלנו בכלל. את כל הרמאויות שלו פירסמו ובסוף התברר שהכל זה בולשיט אחד גדול ולא יותר מזה. אז להיפך, התדמית שלי רק התחזקה אצל הציבור למטה ואנחנו רואים את זה. אני רוצה להגיד לכולם – התדמית שלי לא נסדקה, אפילו לא לשנייה. כשאני הולך ברחוב אני מקבל אהדה, אנשים אומרים 'עזוב אותך מכל השטויות שמעלים נגדך, אנחנו יודעים מי אתה , אנחנו יודעים מה חוללת במדינת ישראל, אנחנו יודעים איזה מהפך יצרת'. בשבוע שעבר הייתי ברחוב הרצל בתל אביב עם אשתי וכל בעלי החנויות יצאו החוצה ואמרו לי שהם איתי. זה יצר תוצאה הפוכה".

המכירות ברשת לא נפגעו בעקבות פרסומים שליליים עליך?

"מה פתאום, להיפך, הן נהיו יותר חזקות ויש יותר האדה ואהבה אליי".

אולי אתה כמו ראש הממשלה נתניהו, לפעמים נדמה שככל שאומרים עליו יותר דברים רעים ככה האהדה שלו אצל חלק מהציבור גוברת?

"זה לא אותו הדבר. איזה דברים רעים כבר אמרו עליי? אמרו שגנבתי את הציבור? לא. אמרו שאני לא משלם טוב לעובדים שלי ומאז כבר פורסם שזה לא נכון. התדמית שלי לא ירדה, היא נהייתה חזקה פי 100 ועובדה שכל דבר שקורה רוצים לרשום שזה קשור לרמי לוי. למשל הפיגוע שהיה אצלי בסניף – כל יום יש פיגוע במדינה, בכל רחבי הארץ, אבל לא מדברים על זה כמו שמדברים על הפיגוע שהיה אצלנו".

יפית לוי-אטיאס אמרה כי ב"מידה והמופע יתקבל באהבה, בעזרת השם, נשקול להמשיך עם מופעים שונים נוספים בהמשך".

פורסם במקור ב-TheMarker

כתבות נוספות ב-TheMarker: