מה הקשר בין ריטה, אילן פלד, אניה בוקשטיין, אישתאר, מיכל אמדורסקי וכוכב הפורנו יונתן אגסי? מלבד היותם סמלי מין (כל אחד בדרכו), הם כולם חלק ממושאי היצירות של אמן הפוטושופ שיין הורוביץ. הורוביץ, שנולד וגדל בנצרת עילית, עובד כבר יותר מחמש שנים על יצירות הפוטושופ המיוחדות שלו, שיוצגו החל מיום ד' (5.8.15) ועד סוף החודש בתערוכה מיוחדת בתיאטרון "הבימה" בתל אביב.

הכל מתחיל כשצלם האופנה אוהד רומנו מצלם את מושא היצירה בסטודיו ריק ולבן, בלי סטיילינג, איפור או שיער, כשלגופם רק תחתון בצבע גוף. ואז מתחילה העבודה המורכבת של הורוביץ, במסגרתה הוא בורא מאפס עולם שלם של דימויים, סטייל ואמירה סביב הצילום.

12 עבודות מקוריות יוצגו בתערוכה: ריטה זוכה בטווסים שמזכירים לנו את האלה הרה, אניה בוקשטיין היא סוג של בת ים קטנה, הזמרת אישתאר היא ספינקס זהוב ומלכותי, מיכל אמדורסקי מסתובבת על תקליט ענק עם שמלת דגל ארה"ב מתנופפת וחושפנית, נועה תשבי היא ג'סיקה ראביט לוהטת בשר ודם, כוכב הפורנו יונתן אגסי רוכב עם עצמו על סוס קרוסלה, אילן פלד נכנס שוב לדמותה של מירי פסקל ועולה מן הים כמו ונוס, והורוביץ עצמו זוכה לזר קוצים סטייל ישו על ראשו.