ספר האני בו בו
ספרות יפה
לא כולם יכולים להיוולד רדנקים מגניבים, זה לא רק עניין של מיקום גאוגרפי אלא בעיקר של גישה. המזל הוא שבעולם מלא מידע כזה, אפשר ללמוד להפוך לכל דבר עם קצת ספרות איכותית. משפחת תומפסון, התופעה שמאחורי תכנית הלהיט "הנה באה האני בו בו", תוציא בקרוב ספר מיוחד על חייה, שיכלול גם טיפים לכל הוואנאביז שנמצאים שם בחוץ.

"מאמא" ג'ון שאנון, אמא של אלנה תומפסון, הודיעה כבר לפני מספר חודשים שהיא נמצאת בתהליכים מתקדמים של כתיבת הספר. כעת חושפת חברת ההוצאה לאור "הארפר קולינס" את העטיפה שתלווה את הספר בעל השם הגאוני: "How to Honey Boo Boo: The Complete Gulde on How to Redneckognize The Honey Boo Boo In You", וגם את תאריך היציאה הרשמי: 9 ביולי. חנות הספרים המקוונת אמזון, כבר מאפשרת הזמנה מוקדמת של הספר עבור כל מי שלא מסוגל לחכות.

לא מדובר בספר האחרון שייצא מבית תומפסון בתקופה הקרובה. מאמא ג'ון הודיעה על כוונתה להוציא לאור גם ספר מתכונים מיוחד עם מיטב מטעמיה (אנחנו מציעים שתצטיידו בהרבה מיונז). בחדשות אחרות מבית בו בו מסתבר שהעונה השנייה של תכנית הקלאט מבית TLC תידחה גם היא לחודשי הקיץ, על אף שהייתה אמורה לעלות כבר במאי. "הכל נמצא כרגע בעריכה", כתבה מאמא בהודעה למעריצים, "אבל אני מבטיחה שברגע שנדע תאריך מדויק נשתף אותו אתכם".

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו