1. למחפשי הדיון - ישראל 2030

סטודנטים נבחרים ודוברים מוערכים יציגו את החזון שלהם לישראל 2030 וינהלו שיח רב משתתפים למען יצירת מציאות טובה יותר. בין הדוברים נמצאים פרופסור דן אריאלי, כלכלן מוערך שידבר על ביטוח בישראל 2030, דנה הלפרין, סטודנטית, סטארטאפיסטית ויזמית WEDO, תדבר על התא המשפחתי בישראל 2030, שיר טלאור, סטודנטית לארכיטקטורה, תדבר על ערי המחר ועוד. מספר המקומות מוגבל ולכן מומלץ להירשם מראש. אירוע במכירת כרטיסים יעלה 30 ש"ח. תשלום באפליקציית ביט למספר 052-4634442 או בקופות המוזיאון. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק.

איפה ומתי: מוזיאון תל אביב לאמנות, שדרות שאול המלך 27, 20:00-22:30

2. לתומכים באמנות: מיטב שירי מחזות הזמר

"מי צריך בכלל מחזות זמר" הוא שאלה רטורית אבל גם שם המופע שמרימים הסטודנטים למשחק של יורם לוינשטיין, ביניהם ליהי קורנובסקי ("איש חשוב מאוד", "להרוג את הסבתא"). המופע יכלול את מיטב השירים ממחזות הזמר המוכרים כמו "שיקאגו", "המפיקים", "חנות קטנה ומטריפה" ועוד. 

איפה ומתי: אולם אורנה בן חורין, סטודיו יורם לוינשטיין (מבשר 22, תל אביב), 20:00

3. לחובבי הז'אנר: מסיבת אוזניות ענקית

האירוע המרכזי בכיכר רבין השנה יהיה בחסות "קולגייט אופטיק וויט" שמרימה מסיבת אוזניות עם סוללת די ג'יי שתתחלף מדי שעה מבית אטסוטו, די ג'יי סקאזי, נועה קירל וסטפן הרקדן. את האוזניות תוכלו לשכור במקום או להגיע עם הסמארטפון שלכם וזוג אוזניות מהבית. המוזיקה תושמע דרך אפליקציית רדיו תל אביב 102FM ואלו שיגיעו גם לעמוד הפייסבוק של קולגייט, יוכלו להשתתף בבחירת שירים לפלייליסט שיושמע במסיבה.

איפה ומתי: כיכר רבין, 20:00- 2:00

נועה קירל (צילום:  adomeitfilm, instagram)
מסיבת אוזניות עם נועה קירל | צילום: adomeitfilm, instagram

4. לאוהבי הגיטרות - רוק בגן הפסגה

באיזורי יפו ובחלקים הפחות עמוסים של העיר, יתקיים מופע רוק של ותיקי הז'אנר שישירו את מיטב הלהיטים מהרפרטואר שלהם. עמיר לב, נקמת הטרקטור ומוניקה סקס בגיטרות שינסרו אל תוך הלילה. טוב, כמעט.

איפה ומתי: גן הפסגה, יפו העתיקה, 21:00-1:00

מוניקה סקס – מרוב אהבה (תמונת AVI: רונן פדידה)
יהיה "על הרצפה", נו מה. מוניקס סקס | תמונת AVI: רונן פדידה

5. למחפשי הקולינריה - שוק אוכל עולמי

שוק אוכל מרחבי העולם במחירים נוחים (10-30 ש"ח למנה). בין הדוכנים תוכלו למצוא דוכן יפני שיגיש ראמן בורגר, דוכן הודי עם מנות מסורתיות מהמטבח ההודי כמו סמוסה ופאקורה, דוכן תאילנדי שיגיע סלט טום סאם ותבשילי חלב קוקוס וכן דוכנים עם מנות מאנגליה, דרום אפריקה, סודן, אתיופיה, איטליה ועוד. מחזיקי כרטיס "דיגיתל" יוכלו להזמין כוס בירה ב-10 שקלים.

איפה ומתי: מתחם הרציפים, רחוב סלומון 10, 16:00-1:00. במהלך הלילה הלבן, תתאפשר חנייה בחינם בחניון הסמוך למתחם התחנה המרכזית הישנה, החל מ-17:00. כניסה לחניון היא דרך הגליל 7, בגין 28 וצ'לנוב 1.

לילה לבן 2017 (צילום: שני תמרי רייכנברג)
קלוריות מרחבי העולם | צילום: שני תמרי רייכנברג

6. למעריכי הצבע - פעולת גרפיטי המונית בלייב

הפעם אמני הגרפיטי ועיריית תל אביב משתפים פעולה יחד בפעולת ציור בלייב לאורך רחובות נחלת בנימין (השומר, רמב"ם, מוהליבר) של כ-30 מאמני הגרפיטי המוכרים ביותר בארץ (Imaginary Duck, Pixel Ninja ,B.T.W – By The Way ועוד). לאורך הנחלה ינגנו הרכבים מוזיקליים שונים וכן יתקיים מופע של הראפרים סויסה ופלד וכן קרו הסקייטרים "דלורס סקייטבורד" ירים מופע על רמת הסקייט של אגאדיר. רמפת הסקייט של "אגאדיר" של "דלורס סקייטבורד". 

איפה ומתי: נחלת בנימין, 20:00 - 1:00. המדרחוב יהיה סגור לתנועת כלי רכב במהלך האירוע. 

לילה לבן 2017 (צילום:  יחסי ציבור )
כשהממסד והאנטי שלו נפגשים | צילום: יחסי ציבור

7. לפודיז - לילה לבן בשרונה מרקט

חגיגות הלילה הלבן יתאחדו עם חגיגות השנתיים של המרקט ויכללו הנחות של 25% על כל המוצרים הנמכרים בחנויות השונות ועד 20% הנחה בכל המסעדות ודוכני האוכל השונים. בנוסף, יוצעו צ'ייסרים בחמישה שקלים ולאורך הערב תתקיים מסיבה עם שלוש הדי ג'ייות המובילות ריי הראל, אלה גוטמן ולי אוסי. 

איפה ומתי: שרונה מרקט (קלמן מגן 3, תל אביב), 19:00-1:00

לילה לבן 2017 (צילום: יחסי ציבור)
זמן לשופינג לילי של פודיז | צילום: יחסי ציבור

* תוכלו לנווט באירועי הלילה הלבן השונים באמצעות אפליקציית סיידקיקס, אפליקציה שמציגה את האירועים על המפה ומאפשרת תכנון בהתאמה אישית. 

8. ניסים תשמע - הופעה של עברי לידר

בקניון האופנה TLV FASHION MALL יציעו שוק אוכל עולמי, הטבות והנחות בחנויות השונות בקניון (לפרטים נוספים באתר ובאפליקציית הקניון) וכן הופעה מרכזית ללא תשלום של עברי לידר ב-23:00.

איפה ומתי: החשמונאים 100 (כניסות לחניון: חשמונאים 96 - קרליבך 4 - מנחם בגין 97), תל אביב, 19:00-1:00.

עברי לידר פרומו (צילום: רונן אקרמן)
ההופעה המרכזית. עברי לידר | צילום: רונן אקרמן

mako תרבות בפייסבוק