מעריצי "הארי פוטר" בעולם כבר יודעים מה הם עומדים לעשות בחופשת "ליל כל הקדושים" הקרובה שלהם, והכל הודות למאגר הסיפורים הבלתי נגמר של ג'יי קיי רולינג. הסופרת חשפה כי היא עומדת לשחרר סיפור חדש מעולם הקוסמים באורך של 1,700 מילים, שיעסוק בסיפור הרקע של אחת מהדמויות השנואות והמפחידות ביותר בסדרת הספרים: דולורס אמברידג'.

אמברידג' הופיעה לראשונה בסדרה בספר החמישי "מסדר עוף החול" בתפקידה כסגנית בכירה לשר הקסמים. בהמשך הספר היא הופכת לחברה מן המניין בצוות המורים של הוגוורטס והופכת את חייו של הארי לגיהינום של ממש. אחד הרגעים המצמררים ביותר בספר הוא העונש שמטילה אמברידג' על הארי ובו הוא נאלץ לכתוב בעט שנובעת מדמו שלו את המילים: "לעולם לא אספר שקרים".

דולורס אמברידג' (צילום: Warner Bros / יחסי ציבור)
תכינו את העטים, אני מכתיבה | צילום: Warner Bros / יחסי ציבור
"אמברידג' היא לא רק אחד מהדמוית הזדוניות ביותר בספרים, היא גם היחידה מלבד וולדרמורט שמותירה אחריה צלקות פיזיות", הסבירה רולינג בהודעה למעריצים. כמו כל סיפוריה הקודמים של רולינג, גם זה על אמברידג' יתפרסם בחינם באתר הרשמי שלה Pottermore.com. על פי ההצהרה באתר, הסיפור החדש "יכיל פרטים עשירים ומפתיעים על הדמות שיסופרו בגוף ראשון". הסיפור יופיע באתר (דורש הרשמה חינמית) ביום שישי, ה-31 באוקטובר.