תיאטרון החאן הירושלמי הציג אמש את רפרטואר ההצגות שלו לשנה הקרובה. במרכז התכנית עומדת ההצגה "כנרת כנרת" מאת נתן אלתרמן ובבימויה של שיר גולדברג, שתוצג לראשונה בפסטיבל ישראל ב-8 ביוני בנוכחות נשיא המדינה ראובן ריבלין. "כנרת כנרת" היה המחזה הראשון שהציג אלתרמן על הבמה, ולא הוצג בישראל מאז שנות ה-60. הוא עוסק בחבורת צעירים המתיישבים באזור כנרת ובקשיים המתגלעים ביניהם. גולדברג משתפת בהצגה פעולה עם העורכת שחר פנקס, לאחר הצלחותיהן הקודמות עם "האדרת" ו"תהילה".

עוד בחאן השנה: "המחיצה" מאת הסופרת עינת יקיר ובבימויו של עודד קוטלר; "אדם הוא אדם" מאת ברטולד ברכט בבימויו של סיני פתר; "פילוקטטס" מאת היינר מולר בבימויו של אבישי מילשטיין; "עורבים" מאת אנרי בק (מחזאי צרפתי המוצג לראשונה בישראל) בבימויו של קוטלר; ו"שיר ישן רחוק" מאת המנהל האמנותי של התיאטרון מיכאל גורביץ' ובבימויו.

עודד קוטלר במסיבת העיתונאים של תיאטרון החאן (צילום: טלי מאייר,  יחסי ציבור )
"הרופא אמר לי שבגלל סוג הסרטן צריך לכרות את השד" | צילום: טלי מאייר, יחסי ציבור

אנשי החאן סיפרו כי הביקוש להצגות התיאטרון בתל אביב הולך וגובר, ולכן הציג התיאטרון בשנה האחרונה כל הצגה חדשה גם בתל אביב (לרוב בבית ציוני אמריקה). "התיאטרון משקיע מאמצים כדי להגדיל את מספר ההצגות באזור המרכז", אמרו אנשי החאן, "כך שכל הפקה חדשה תעלה לפחות 4-5 פעמים עבור המנויים והצופים גם בתל אביב".

במהלך מסיבת העיתונאים סיפרו אנשי החאן על קמפיין שילוט החוצות שליווה את העונה החדשה ושהושחת משום שעל גבי הכרזות הופיעה השחקנית דניאל גל. בחאן הדגישו כי "זו הפעם הרביעית שקמפיין המנויים של התיאטרון, שמסרב להיכנע לדרישה להימנע מפרסום שלטים עליהם מופיעה דמות אישה בירושלים, נפגע בשל חוסר הסובלנות הגואה בעיר". לדברי התיאטרון, "העירייה התחייבה להחליף את השלטים המושחתים בשלטים חדשים".

אנשי החאן סיפרו כי התיאטרון ספג פגיעה קשה בהקצבות הציבוריות בשנה האחרונה, ו"נפגע גם בהכנסותיו העצמיות בתקופת מבצע 'צוק איתן' וכן בתקופת המתיחות הביטחונית בירושלים שבאה אחרי המבצע". בתיאטרון טוענים כי 2015 היא "נעלם גדול עבור החאן מבחינת ההקצבות הציבוריות", וכי הם מקווים ש"עם הקמת הממשלה החדשה התמונה תתבהר".