האם יש משהו בחיים האלה שחסר לג'יי קיי רולינג? אם בוחנים את זה על פי כישרון, הצלחה ופופולריות, מצב משפחתי ומצב חשבון בנק - נראה שלא ממש שלא נדבר על יום ההולדת המשותפת שחגגה עם הכוכבת החמה של הרגע, ג'סיקה וויליאמס. אך כעת מחברת סדרת "הארי פוטר" זוכה בטייטל חדש ואולי החשוב מכולם - הסופרת שמרוויחה הכי הרבה כסף בעולם.

מה זה אומר? שבזמן שאתם מרוויחים כ-40-50 שקל לשעה, יש מישהי שמרוויחה 8,000 פאונד - 37,869 (!) שקל - לשעה. וזה אפילו לא כמה שהיא עשתה בשיא ההצלחה של הספרים, אלא השכר הממוצע שלה לשעה ב-12 החודשים האחרונים. וזה מה שהופך אותה רשמית לסופרת שמרוויחה הכי הרבה כסף, על פי רשימת העשירים של מגזין "פורבס", שמדווח כי הכניסה רק בשנה החולפת 72 מיליון פאונד (כ-341 מיליון שקל). 

אלבוס, הארי וג'יני ב"הארי פוטר והילד המקולל" (צילום:  יחסי ציבור )
תודה גם לכם. "הילד המקולל" - גרסת המחזה | צילום: יחסי ציבור

את הבוסט המדובר היא יכולה לזקוף לזכות הצלחת ספרה "הילד המקולל", שמגולל את סיפורו של הארי פוטר כהורה, ומכר מעל 680 אלף עותקים בימים הראשונים רק באנגליה. אליהם אפשר להוסיף את הרווחים מהסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" - ומפה לשם, 72 מיליון פאונד. 

מי שנמצא שני לרולינג ברשימה הוא ג'יימס פטרסון, שכתב את סדרת הספרים " Women's Murder Club", שצבר 66.3 מיליון פאונד. אחריהם ישנם ג'ף קיני ודן בראון שעשו 16 ו-15.2 מיליון פאונד (בהתאמה), ואחריהם סטיבן קינג, שסוגר את הרשימה עם 11.4 מיליון פאונד. מצד שני, הכף נוטה לצדו עם יציאת הסרטים והסדרות פרי עטו - "IT", "המגדל האפל" (שבינתיים זוכה לביקורות די נוראיות) ו"הערפל".

mako תרבות בפייסבוק