כחודשיים לאחר שנפטרה השחקנית והמדבבת רמה מסינגר, יקיים תיאטרון בית ליסין אירוע לזכרה במוזיאון ארץ ישראל שברמת אביב. באירוע, שיתקיים בשישי הקרוב (16.10) בשעה 12:00, ישתתפו שחקנים וזמרים שעבדו עם השחקנית לאורך השנים, ביניהם שמואל וילוז'ני, נתן דטנר, שרית וינו אלעד, חני נחמיאס, אניה בוקשטיין, מיקי קם, ישראל גוריון ועוד. הכניסה ללא תשלום.

"המופע הוא בסגנון 'חברים מספרים', ויעסוק בציוני דרך לאורך הקריירה הבימתית של רמה", אומרת ציפי פינס, המנכ"לית והמנהלת האמנותית של תיאטרון בית ליסין. על פועלה של מסינגר היא מוסיפה: "רמה מתחילת דרכה סומנה כשחקנית של תפקידים ראשיים, שזה די נדיר בתיאטרון. למעט מאוד אנשים יש את המזל ואת היכולת. שפר גורלה למצות את כל הכישרון שלה, ובאותה מידה חבל שלא יכולנו ליהנות ממנה לעוד לפחות שלושים שנה". 

 

לרמה מסינגר הייתה קריירה מגוונת, כשחקנית, זמרת ומדובבת, והיא שיחקה על הבמה כמעט עד ימיה האחרונים. היא זכתה פעמיים בפרס התיאטרון, על תפקידיה ב"קול קטן" של תיאטרון בית ליסין וב"סוביניר" של תיאטרון באר שבע. בין ההצגות שבהן השתתפה ניתן למנות את "עקר בית", "פיאף", "כנר על הגג", "אמדיאוס", "הכל אודות חוה", "אילוף הסוררת" ו"צלילי המוסיקה". בנוסף, מסינגר הנחתה  והשתתפה בתכניות ובסדרות טלוויזיה כגון "צה"ל 1", "ספי", "מלכת הלבבות" ו"פרפר נחמד". היא דיבבה סרטים מצוירים רבים, ביניהם סדרת סרטי "אלאדין" ו"צעצוע של סיפור". ב-2012 הוציאה אלבום בכורה בשם "רמה", ובו חומרים מקוריים.