קוקה-קולה ישראל משיקה פרויקט אמנות אורבני למותג קוקה-קולה זירו, ZERO Makes The City Come Alive, אשר נותן לאמני רחוב מובילים וצעירים הזדמנות לבטא את כשרונם, ולקהל הרחב אפשרות ליהנות מאמנות רחוב איכותית.

במסגרת הפרויקט, במהלך כל חודש אפריל, יצרו אמן הרחוב והמעצב המוערך "פילפלד" בשיתוף עם סטודנטים לאמנות מבצלאל קולקציה של ציורים אמנותיים במרחבים אורבניים ועל גבי שלטי החוצות של המותג ברחבי הארץ.

היוצר ניר פלד, שמוכר בכינויו "פילפלד", התחיל את דרכו ביצירת פוסטרים להופעות ומועדונים והפך בשנים האחרונות לסיפור הצלחה, כשברזומה שלו עיצוב הקונספט ל-MTV ישראל ושני פרסי המקום הראשון בתחרות הסטריט-פרינט הנחשבת.

כחלק מהפרויקט המושקע תתקיים בין התאריכים 19-20.4 תחרות אמנות רחוב, שבמסגרתה יתאפשר לסטודנטים מהאקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל לשלוח את יצירותיהם ל"רובוט גרפיטי" מיוחד, ראשון מסוגו בעולם, אשר ידפיס את יצירות האמנות בזמן אמת על מבנה במתחם התחנה בירושלים.

קוקה קולה (צילום: pilpeled)
קוקה קולה | צילום: pilpeled