מחזה מלחיץ הפתיע בשבוע שעבר את אוהדי הבייסבול בארה"ב: צופים בשורה של משחקים בליגת הבייסבול האמריקנית הבחינו באנשים ביציע שמחייכים ובוהים במצלמה באופן מקריפ במיוחד. מתברר שלא מדובר בצירוף מקרים מוזר ומטריד – אלא בקמפיין של חברת ההפקה פרמאונט, לקידום סרט האימה החדש "סמייל" שעלה בבתי הקולנוע בסוף השבוע האחרון.

כחלק מקידום הסרט, ההפקה שתלה ניצבים בקהל של משחקי בייסבול שונים שכל תפקידם היה לחייך ולבהות במצלמה בצורה מטרידה, כשחלקם גם לובשים חולצה עם הכיתוב "Smile". וכנראה שהרעיון לקידום יוצא הדופן של הסרט גם עבד לא רע – כשמהר מאוד התמונות המלחיצות מהמשחקים הפכו לוויראליות, וברשת כולם התחילו לדבר על האנשים שמחייכים בצורה מוזרה למצלמה, ובעקבות כך גם על הסרט החדש.

"סמייל", שמוקרן בימים אלה גם בישראל, מספר את סיפורה של ד"ר רוז קוטר, מטפלת שעברה אירוע טראומתי עם אחד ממטופליה ובעקבותיו מוצאת את עצמה עדה לשורה של מקרים ביזאריים שגורמים לה לחשוב כי היא מאבדת את שפיותה.

מי שהיה מרוצה במיוחד מהקידום המוצלח הוא במאי הסרט פרקר פין. "אני חייב לומר, השיווק של פרמאונט היה חכם מאוד עם הטריקים שהם עשו", אמר פין על קידום סרט הביכורים שלו. "דיברנו על זה וקיווינו מאוד שזה יעבוד".

הבמאי הוסיף: "זה קרה בצורה אותנטית וזה היה מדהים כמה זה המריא. זה היה פשוט מיד בכל מקום. כל הכבוד להם על הרעיון הנהדר שלהם".