לפני שהפך לבמאי המוערך של הסרטים "מכונת הכסף" (עליו זכה גם בפרס האוסקר לתסריט), "סגן הנשיא" ו"אל תסתכלו למעלה" (שעלה השבוע בבתי הקולנוע), אדם מקיי היה מוכר בעיקר בזכויות הקומדיות הפרועות שלו - בהן שיתף פעולה עם השחקן וויל פארל. בין היתר, השניים עבדו יחד ב"לילות טלדגה", "והרי החדשות", "אחים חורגים" ו"החבר'ה האחרים", ואף הקימו את אתר האינטרנט Funny or Die, שמוקדש לסרטונים קומיים.
למרות השותפות הארוכה, מקיי ופארל החליטו להפריד כוחות לפני כשנתיים. בראיון שהעניק למגזין ואניטי פייר בחודש שעבר, מקיי סיפר שהסיבה לכך הייתה העובדה שהוא עבד באותם ימים על סדרה אודות הלוס אנג'לס לייקרס לרשת HBO, ושפארל היה מיועד לככב בה באחד התפקידים. רק שלימים מקיי העדיף ללהק שחקן אחר, מה שהוביל ל"שיחה קשוחה" ולפיצול חברת ההפקות של השניים. "הוא אמר לי 'שיהיו לך חיים טובים'", סיפר מקיי, שאף הודה כי הוא ופארל לא שוחחו מאז היום בו קיבלו את ההחלטה, "ואמרתי לעצמי 'פאק, אנחנו לעולם לא נדבר שוב'. זה לא נגמר טוב".
בצל הפרידה המורכבת, מקיי מקפיד להציג את פארל באור חיובי בראיונות איתו, ומרבה לספר על חוויותיהם המשותפות מהסט. בראיון שהעניק בסוף השבוע האחרון למגזין ההוליווד רפורטר, הבמאי אף נזכר בתקרית מבהילה מצילומי "חדשות בהפרעה" (ההמשך של "והרי החדשות") שכמעט עלתה לפארל בחייו. מקיי סיפר שחזר לאותה תקרית בעקבות מותה של האלינה האצ'ינס, צלמת הסרט "Rust" שנהרגה בחודש אוקטובר האחרון מכדור שנורה בשוגג על ידי השחקן אלק בולדווין, והודה שהטרגדיה היא "הפחד הכי גדול שלי כבמאי ומפיק".
"הייתה סצינה בה רון בורגונדי (פארל) עמד לתלות את עצמו, זו הייתה בדיחה מטופשת", סיפר מקיי, "ובמשך חצי שנייה המתקן לא עבד טוב, והחבל באמת היה מתוח - אבל אז זה הסתדר ו-וויל היה בסדר. תודה לאל שאף אחד לא נפגע. היינו מזועזעים מזה במשך יומיים, אמרנו לעצמנו 'בואו נעצור, בואו ננהל ישיבה מסודרת על מה שקרה'".
לפי מקיי, לא מדובר בתקרית המבהילה הראשונה בסט צילומים שלו: במהלך הפקת "והרי החדשות" המקורי, הבמאי הפגיש באחד השוטים בסרט בין שחקן אמיתי לדב חי. "לדב היה Bluff Charge (קיפאון שלעיתים מתריע על תקיפה אפשרית, ר.א) לרגע. מאותו יום אמרתי שלעולם לא אציב חיה אמיתית באותו שוט עם שחקן. זה לא שווה את זה".